حضور  اعضا و مربیان مراکز کانون در راهپیمایی روز قدس

اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس از مردم فلسطین به‌ویژه کودکان غزه حمایت کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مراکز فرهنگی‌هنری کانون در شهرهای مختلف کشور از روزهای قبل برای آگاهی کودکان و نوجوانان در مورد اهمیت روز جهانی قدس و به ویژه شرایط کنونی و کشتار مردم بی‌دفاع غزه، اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی به همین مناسبت کرد.
بر اساس این گزارش مسوولان، کارشناسان و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بسیاری از شهرها در طول مسیرهای راهپیمایی اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف به همین مناسبت کردند
بر همین اساس هم‌زمان با روز جهانی قدس مربیان کانون در شهرهای مختلف در طول مسیرهای راه‌پیمایی ایستگاه‌ها و کارگاه‌های فرهنگی‌، هنری و ادبی بر پا کردند تا کودکان و نوجوانان با حضور در این کارگاه‌ها در قالب دل‌نوشته‌های ادبی و نقاشی  همدردی خود با کودکان غزه را اعلام کنند.
در عین حال برخی از مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان‌های مختلف نیز از چند روز قبل از جمعه آخر ماه مبارک رمضان نمایشگاه‌هایی از آثار مختلف کودکان و نوجوانان با موضوع فلسطین و غزه برپا شده است که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
 بر اساس گزارش‌های دیگری اعضای برخی مراکز فرهنگی هنری کانون در روز جهانی قدس ضمن حضور در راهپیمایی اقدام ساخت به آدمک‌هایی با نماد آمریکا و اسراییل  کرده ودر این روز به نشانه انزجار خود از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی آن‌ها را به آتش کشیدند.
تهیه تومار در حمایت از کودکان غزه نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که اعضای برخی از مراکز کانون در این روزها اقدام به تهیه آن کردند.
در عین حال کودکان و نوجوانان با حضور در راهپیمایی و شرکت در فعالیت‌های کانون ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم فلسطین حمایت خود از مردم بی‌دفاع غزه را اعلام کنند.
 گفتنی است: مسوولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور هر سال به مناسبت روز جهانی‌ قدس با هدف آگاهی بخشی به کودکان و نوجوانان در زمینه اهمیت این رویداد مهم و تشویق آن‌ها به حضور در راهپیمایی این روز ویژه‌برنامه‌های مختلفی را تدارک می‌بینند.