"گنج پنهان" تندیس غزال زرین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای را به دست آورد

بازی‌های رایانه‌ای "گنج پنهان" و "افسانه روزبه" از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تندیس غزال زرین و دیپلم افتخار دومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران را به دست آوردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در مراسم اهدای جوایز این جشنواره، هیئت داوران از سازنده بازی رایانه‌ای "گنج‌پنهان" به خاطر بهترین طراحی بازی، با اهدای تندیس غزال زرین و 15میلیون ریال جایزه نقدی، قدردانی کردند.
       بر همین اساس، بازی رایانه‌ای "افسانه روزبه" نیز به خاطر بهترین موسیقی، موفق به دریافت دیپلم افتخار و یک سکه تمام بهار آزادی در دومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران شد. 
       واحد تولیدات رایانه‌ای کانون با 3 عنوان بازی‌ "افسانه روزبه"، "موش و مار" و "گنج پنهان" در این جشنواره شرکت کرد که این 3 بازی در بخش‌های مختلف هنری و فنی نامزد دریافت 4 جایزه شدند.
       گفتنی است بازی "افسانه روزبه" به خاطر بهترین صداگذاری و افکت و بازی "گنج پنهان" به خاطر بهترین پیاده‌سازی و دستاوردهای فنی، به عنوان نامزدهای دریافت جایزه معرفی شدند.
       "گنج پنهان" نوعی بازی با هدف مدیریت راهبردی منابع مالی است که علاقه‌مندان به این بازی، ضمن ساخت و نگهداری بزرگ‌ترین موزه ایران و درآمدزایی، آثار باستانی ایران را در تمامی موزه‌های دنیا بررسی و مرحله به مرحله خریداری می‌کنند و به کشور انتقال می‌دهند.
       در عین حال، "افسانه روزبه" اولین بازی نقش‌آفرینی نوبتی در ایران و دارای سبک ماجرایی است که پس از پایان مراحل دو زبانه شدن وارد بازار خواهد شد.
       دومین نمایشگاه و جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، 8 تا 10 تیر در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.
       مراسم اهدای جوایز برگزیدگان این جشنواره 19 تیر در تالار وحدت برگزار شد.