انتشار فراخوان اولین مسابقه استانی عکاسی"کانون مهربانی" در کردستان

مدیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کردستان، از انتشار فراخوان اولین مسابقه استانی عکاسی "کانون مهربانی" خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه‌ی عکاسی به صورت ابتکاری توسط کانون استان کردستان برگزار می‌شود و در آن از تمامی اعضا، مربیان، همکاران کانون حتی مراجعه کنندگان به مراکز کانون استان دعوت شده است از فضای داخلی یا بیرونی مرکز و مخاطبان کانون عکاسی کنند.
مدیر کانون استان کردستان در این زمینه گفت که آثار عکاسی دیجیتال باید با کیفیت مناسب باید بر روی لوح فشرده همراه با یک نسخه چاپ شده از عکس در ابعاد A4 و آثار عکاسی آنالوگ ضمن چاپ با کیفیت مناسب در اندازه‌ی A3  و در صورت امکان همراه با نگاتیو ارسال شود و تکمیل و نصب فرم شناسنامه آثار در پشت عکس‌ها از شرایط شرکت در مسابقه است.
سهیلا شیخی در ادامه معرفی مراکز کانون به عنوان بستری عظیم از فهم و خرد ورزی، فرهنگ سازی و ترویج فعالیت‌های فرهنگی‌، هنری‌، ادبی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان 6 تا 16 ساله‌، ایجاد بستر مناسب برای عرضه آثار فاخر عکاسی همکاران کانونی‌، اعضا و کلیه مراجعین کانون و معرفی بخش‌های مختلف مراکز کانون و فعالیت‌های جاری آن‌ها را از جمله اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد .
در این میان علاقه‌مندان فرصت دارند تا تاریخ 30 شهریور ماه 1391 آثار خود را به دبیرخانه مسابقه واقع در سنندج، خیابان طالقانی، خیابان ورزش، جنب پارک نسیم، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کردستان، دبیرخانه اولین مسابقه عکاسی کانون مهربانی ارسال کنند.
مدیر کانون استان کردستان در پایان خاطر نشان کرد: نمایشگاهی از آثار برتر مسابقه از 15 الی 20 مهرماه 1391 در نگارخانه ارشاد سنندج برپا خواهد شد و در هر بخش به 3 اثر برتر لوح تقدیر و جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.