نمره ارزشیابی کارکنان؛ مبنای پرداخت پاداش‌ها

مدیر امور اداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: از این پس مبنای هرگونه فوق‌العاده پرداخت‌ به کارکنان نمره ارزشیابی آن‌ها است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سید حمید رضا ابراهیم نژاد درآغاز گردهم‌آیی مسوولان کارگزینی و امور اداری کانون سراسر کشور با بیان این مطلب ضمن تاکید بر اهمیت فرم‌های ارزشیابی کارکنان، نمره ارزشیابی کارکنان را دارای ویژگی‌هایی دانست که به وسیله آن می‌توان امتیازهایی برای افراد در نظر گرفت که یکی از آن‌ها همین پرداخت فوق‌العاده کارایی بود که در سال جاری به برخی کارکنان تعلق گرفت.
وی یادآور شد از زمانی که قانون مدیریت خدمات کشوری در دستگاه‌های دولتی اجرایی شد در یکی دو سال اول توجه زیادی به ارزیابی عملکرد کارمندان نمی‌شد ولی پس از 3 سال آیین‌نامه اجرایی آن به دستگاه‌های دولتی ابلاغ شد.
ابراهیم نژاد در ادامه افزود: از سال آینده تلاش خواهیم کرد تا با اجرای دقیق‌تر اصول و قواعد بخشنامه‌های معاونت راهبردی ریاست جمهوری، وضعیت مطلوب‌تری را شاهد باشیم.  
مدیر امور اداری کانون دربخش دیگر سخنان خود به بحث در زمینه ادغام کانون زبان ایران و کانون پرورش فکری و وضعیت کارکنان آن در سیستم اداری کانون، کد پرسنلی و پست سازمانی آنان پرداخت و تاکید کرد که باید از هر گونه اقدامی به منظور جذب و یا جابجایی پرسنل کانون زبان در استان‌ها بدون مجوز پرهیز کرد.
در ادامه نازنین غلامی مسوول امور اداری کانون زبان ایران - که به تازگی به عنوان معاون مدیر امور اداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شده است – درباره‌ی شرایط و ساعات کاری کارکنان کانون زبان و شیوه‌ی محاسبه حقوق و مزایای آنان توضیحاتی را بیان کرد.
  وی هم چنین درباره نحوه جذب مدرس در کانون زبان ایران گفت: کسانی که داوطلب تدریس در کانون زبان باشند می‌توانند با مراجعه به وب سایت کانون زبان ایران ثبت نام اولیه را انجام دهند و در مراحل بعد برای آزمون‌ها و مصاحبه حضوری از طریق کانون زبان در استان به آن‌ها اطلاع داده خواهد شد.
گردهم‌آیی مسوولان اموراداری و کارگزینی کانون به مدت 3 روز در محل اردوگاه شهید باهنر تهران به منظور راه اندازی سیستم یک‌پارچه اتوماسیون اداری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در حال برگزاری است.  
تشکیل کارگاه‌های آموزشی شیوه کار با سیستم اتوماسیون اداری در بخش‌های مختلف در چندین نوبت از برنامه‌های این گردهم‌آیی 3 روزه است.