ابقای سیدصادق رضایی به عنوان مدیرعامل کانون؛ تا سه سال دیگر

وزیر آموزش و پرورش طی حکمی سیدصادق رضایی را به مدت سه سال دیگر در سمت مدیرعاملی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابقا کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حمیدرضا حاجی‌بابایی به عنوان رییس مجمع عمومی کانون در این حکم به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند سیدصادق رضایی اشاره و با استناد به صورت جلسه این مجمع، حکم وی را در این سمت سه سال دیگر تمدید کرده است.
حاجی‌بابایی در حکم انتصاب رضایی در این مسوولیت همچنین اظهار امیدواری کرده است که وی با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و با مشارکت و هم‌فکری مدیران ستادی و استانی و کارشناسان در جهت تحقق اهداف کانون اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.
وزیر آموزش و پرورش در بخشی از این حکم بر ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان و کمک به شکوفایی استعدادهای آنان بر اساس ارزش‌های نظام تعلیم و تربیت اسلامی نیز تأکید کرده است.
وی همچنین تأسیس مراکز عرضه کتاب و آموزش‌های فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان در نقاط مختلف کشور، تهیه و استفاده از وسایل سمعی و بصری و تدارک وسایل آموزشی، تولید، خرید، توزیع و نمایش فیلم‌های مخصوص کودکان و نوجوانان را به عنوان وظایف مدیرعامل کانون مورد توجه قرار داده است.
حاجی‌بابایی در این حکم همچنین تولید تئاتر، برگزاری جشنواره و نمایشگاه‌های هنری برای کودکان و نوجوانان و جهت‌دهی تمامی فعالیت‌های پرورشی در این حوزه با محوریت مدارس را مورد تأکید قرار داده است.
رییس مجمع عمومی کانون در پایان توفیق روزافزون رضایی را در انجام مسوولیت‌ها و سایر وظایف محول در جهت دست‌یابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمت‌گزار از درگاه خداوند مسالت کرده است.
سید صادق رضایی بهمن ماه سال 1388 به مدت سه سال به این سمت منصوب شده بود و مجمع عمومی کانون روز 7 بهمن امسال این مسوولیت را بار دیگر تمدید کرد.