تاکید مدیر عامل بر پیگیری مشکلات بیمه‌ای کارکنان کانون

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جریان بازدید از معاونت اداری مالی کانون بر رسیدگی به مشکلات احتمالی در زمینه سوابق بیمه‌ای برخی کارکنان تاکید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده با حضور در مدیریت مالی کانون با بیان این مطلب گفت: گزارش‌هایی مبنی بر مشکلاتی در سوابق بیمه‌ای برخی کارکنان قدیمی کانون که در شرف بازنشستگی و برخی مربیان پاره وقت شنیده شده است که انتظار می‌رود بخش مالی ضمن پی‌گیری، نتیجه را نیز به این افراد اعلام کند.
در بازدید از این بخش مسعود ناظمی مدیرکل ذیحسابی و امور مالی کانون نیز در مورد فعالیت‌های این حوزه در بخش درآمدها و پرداخت‌ها، سندهای مالکیت، بایگانی و اموال کانون توضیحاتی را ارایه کرد.
ناظمی گفت: تاکنون در بیشتر نشست‌های مجمع کانون به جز وزیر آموزش و پرورش سایر وزرای عضو کمتر حضور داشته و تنها نمایندگانی از سوی آن‌ها در این نشست‌ها شرکت کرده‌اند که امیدواریم با مساعدت و پیگیری مدیرعامل از این پس شاهد حضور وزرای عضو در نشست‌های مجمع باشیم تا بهتر بتوانیم در زمینه مسایل و مشکلات کانون تصمیم‌گیری کنیم.
مدیرعامل هم‌چنین با حضور در بخش برنامه و بودجه از روند برنامه‌های این مدیریت آگاه و خواستار بازنگری در بودجه‌بندی برخی از برنامه‌ها با نگاه کارشناسی در آینده شد.
وی در ادامه از بخش انفورماتیک، دفتر حقوقی، پایگاه مقاومت بسیج کانون، اداره بیمه، رفاه و پشتیبانی، دبیرخانه مرکزی و کارگزینی زیر مجموعه اداره‌کل منابع انسانی و پشتیبانی بازدید و از نزدیک با شیوه کار هر بخش آشنا شد.
 سیدحمیدرضا ابراهیم‌نژاد مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی نیز در جریان این بازدید گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در بخش اداری ارایه کرد و افزود: طی 3 سال گذشته برای جذب نیروی انسانی از سوی معاونت توسعه و منابع انسانی ریاست جمهوری مجوزی داده نشده در حالی که از محل اعتبارات سفرهای مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مراکز فرهنگی‌هنری زیادی تاسیس شده که امیدواریم با حمایت مدیرعامل در این زمینه مشکلات این بخش نیز رفع شود.
بازدید از بخش‌های معاونت اداری و مالی کانون و دیدار با کارشناسان حوزه‌های مختلف روز 23 دی 1392 انجام شد.