تصویربرداری فیلم کوتاه «از میان نور و تاریکی» پایان یافت

«از میان نور و تاریکی» عنوان تازه‌ترین فیلم کوتاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که تصویربرداری آن در کاشان به پایان رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا چیتایی کارگردانی این اثر 24 دقیقه‌ای را بر عهده دارد و حسین فراهانی، کتایون نادر سپاهی، داوود ماسوله و هوراد سبزواری به عنوان بازی‌گران اصلی در آن نقش‌آفرینی کردند. از وحید میرزابیگی نیز به عنوان بازی‌گردان نام برده شده است.
همچنین در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده است: مسعود شخصیت اصلی فیلم پس از مرگ همسر خود به همراه پسرش برای دوری از این اندوه، به کاشان سفر می کند...
فیلم «از میان نور و تاریکی» که نظارت کیفی آن را رضا حیدرنژاد کارگردان سینما برعهده داشته است از مشاوره‌ی هنری نازنین سبحان سربندی و محمد مهدی توکلی بهره می‌گیرد.
در همین حال تصویربرداری این اثر کوتاه سینمایی را محمد ارژنگ بر عهده داشته است و علیرضا خسروآبادی و سامان فرجی به عنوان دستیار تصویربرداری با وی همکاری می‌کردند.
بر همین اساس صحنه‌های اصلی این فیلم در عمارت تاریخی طباطبایی‌ها و یکی از هتل‌های شهر کاشان فیلم‌برداری شده است.
در عین حال از نیسا نادری به عنوان طراح صحنه و لباس، کیومرث سبحانی صدابردار، محمد‌مهدی توکلی تدوین‌گر، محمود محقق صداگذار، نسرین عشایری چهره‌پرداز، صفورا برسان منشی صحنه، محمد حسین بابایی پور عکاس و اصغر اوجاقلو به عنوان مدیر تولید این اثر کوتاه سینمایی نام برده شده است.
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دور تازه‌ای از فعالیت‌هایش، گسترش فعالیت‌های سینمایی و تولید فیلم‌های کوتاه و بلند و پویانمایی را در دستور کار خود قرار داده است.