بازگشت «آهای تو دیگه کی هستی؟» به مرکز تئاتر کانون

نمایش«آهای تو دیگه کی هستی؟» به نویسندگی و کارگردانی عادل بزدوده پس از 20 سال و با عواملی جدید از اول بهمن در مرکز تئاتر کانون به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون این نمایش براساس نوشته‌ای از «ولادیمیر گریگوریویچ سوته‌یف»، 20 سال پیش با حضور هنرمندانی صاحب‌نام با تکنیک نمایش سایه‌ای و حدود 90 عروسک اجرا شد و طراحی عروسک‌های آن را زنده‌یاد بیژن نعمتی شریف و طراحی صحنه آن توسط زنده‌یاد کامبیز صمیمی مفخم برعهده داشتند.
هم‌چنین آهنگ‌سازی این نمایش کاری از کمال طراوتی بود که با سروده‌های حمید حمزه تنظیم شد.
این نمایش اکنون پس از این سال‌ها به مناسبت آغاز جشن‌های سی و ششمین سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی از اول بهمن 93 در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.
بر اساس این گزارش داستان این نمایش از آن جا شروع می‌شود که «غاز» تلاش می‌کند از درون برکه ماهی بگیرد اما موفق نمی‌شود پس از پرندگان دیگر درخواست کمک می‌کند ابتدا نزد قو می‌رود و گردنش را قرض می‌گیرد پس از آن از مرغ سقا منقار قرض می‌کند و آن‌قدر به این کار ادامه می‌دهد که دیگر شبیه غاز نیست و کم‌کم خسته می‌شود و ادامه ماجرا.
در اجرای جدید این نمایش المیرا طالبی، آنا نمک‌چیان، حامد ذبیحی، مریم یوسف، سجاد هاشمی، سینا رستگاری، هما خداجوی، هدی فلاح، پرستو آریایی، ندا ملک محمدی، مهسا عبدالملکی و ساناز تاجیک نقش عروسک‌گردانی را ایفا می‌کنند و آرزو رونقی  به عنوان دستیار کارگردان با نمایش همکاری دارد.
 گفتنی است نمایش«آهای تو دیگه کی هستی؟» تا پایان نیمه اول اسفند صبح‌ها ویژه مهدها و مدارس و بعد از ظهرها برای عموم خانواده‌ها در ساعت 18 انجام اجرا می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر و ذخیره جا یا پیش‌خرید بلیط با شماره‌های 09387337555 و 88966119 تماس بگیرند.