کد خبر: 240170
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
«خرس آرکانسا» به صحنه مرکز تئاتر کانون بازگشت

نمایش «خرس آرکانسا» به کارگردانی مهدی مقیمی اسفندآبادی از روز 3 اسفند اجرای خود را در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سر می‌گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش که با استقبال خانواده‌ها، مدارس و مهدهای کودک اجرایی موفق در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر کانون داشت از 3 اسفند دوباره میزبان عموم خانواده‌ها می‌شود.
خرس آرکانسا که از 4 بهمن تنها صبح‌ها روی صحنه می‌رفت و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها پذیرای خانواده‌ها بود برای سومین بار تمدید شد و هر روز ساعت 18 اجرا می‌شود.
خرس آرکانسا نوشته اوراند هریس با ترجمه بهزاد نژادقنبر به فارسی برگردانده شده است. آهنگ‌سازی این نمایش شاد و آهنگین را رضا حقگو، طراحی صحنه سمیه سلمانی، طراحی لباس اکرم دهقانی و طراحی گریم فهیمه راهوار بر عهده دارند.
در این نمایش داستان دختربچه‌ای بیان می‌شود که وقتی آرزو می‌کند پدربزرگش را هرگز از دست ندهد ماجراهای شگفت‌انگیزی را پشت سر می‌گذارد.
در این نمایش قهرمان داستان در جهان تخیل با خرسی که در سیرک هنرنمایی می‌کند آشنا شده و در مسیر آرزوی خرس پیر، تصویری امیدبخش و زیبا از ارتباط نسل‌های مختلف و زندگی خلق می‌کند.
علاقه‌مندان می‌توانند ازطریق شماره تلفن‌های 09387337555، 09392542161 برای ذخیره جا و پیش‌خرید بلیت‌های این نمایش اقدام کنند.