کد خبر: 240262
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
اجرای نمایش «آهای تو دیگه کی هستی؟» ویژه‌ی هنرمندان

نمایش «آهای تو دیگه کی هستی؟» به نویسندگی و کارگردانی عادل بزدوده روز 9 اسفند ویژه هنرمندان در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این نمایش براساس نوشته‌ای از «ولادیمیر گریگوریویچ سوته‌یف»، 20 سال پیش با حضور هنرمندانی صاحب‌نام با تکنیک نمایش سایه‌ای و حدود 90 عروسک اجرا شد.
طراحی عروسک‌های آن را زنده‌یاد بیژن نعمتی شریف و طراحی صحنه را زنده‌یاد کامبیز صمیمی مفخم برعهده داشتند.
بر همین اساس قرار است این نمایش ساعت 18 روز شنبه 9 اسفند در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در پارک لاله تهران میزبان هنرمندان و پیشک‌سوتان و همچنین معاونان و مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشد.
بر اساس این گزارش داستان این نمایش در مورد غازی است که تلاش می‌کند از درون برکه ماهی بگیرد اما موفق نمی‌شود. از پرندگان دیگر درخواست کمک می‌کند ابتدا نزد قو می‌رود و گردنش را قرض می‌گیرد پس از آن از مرغ سقا منقار قرض می‌کند و آن‌قدر به این کار ادامه می‌دهد که دیگر شبیه غاز نیست و کم‌کم خسته می‌شود و ادامه ماجرا.
آهنگ‌سازی این نمایش کاری از کمال طراوتی بود که با سروده‌های حمید حمزه تنظیم شد.
در این نمایش المیرا طالبی، آنا نمک‌چیان، حامد ذبیحی، مریم یوسف، سجاد هاشمی، سینا رستگاری، هما خداجوی، هدی فلاح، پرستو آریایی، ندا ملک محمدی، مهسا عبدالملکی و ساناز تاجیک نقش عروسک‌گردانی را ایفا می‌کنند و آرزو رونقی به عنوان دستیار کارگردان با نمایش همکاری دارد.
 گفتنی است نمایش «آهای تو دیگه کی هستی؟» هر روز به جز شنبه‌ها، صبح‌ها ویژه مهدها و مدارس و بعد از ظهرها برای عموم خانواده‌ها در ساعت 18 اجرا می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر و ذخیره جا یا پیش‌خرید بلیت با شماره‌های 09387337555 و 88966119 تماس بگیرند.