کد خبر: 241452
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
حمایت کانون از استعدادهای جوان نمایشی با «مسافر کوچولو»

نمایش «مسافر کوچولو و عمو نقال» در حمایت از استعدادهای جوان، به مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان می‌آید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش به کارگردانی و نویسندگی امین دلپذیر دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد، از اواسط اردیبهشت در سالن گلستان این مرکز بر روی صحنه می‌رود.
بر اساس این خبر، مسافر کوچولو که یک هفته دیگر تولدش است دو نفر از دوستانش را گم کرده و دست به دامان عمو نقال می‌شود تا آن‌ها را پیدا کند. عمو نقال او را به داستان‌های قدیمی ایران می‌برد و با عبور از پرد‌ه‌های نمایشی، داستان‌های زیبا را زیر و رو می‌کند تا این‌که...
محمد حبیبی، مهشاد غلامی، زهرا محمدی، ریحانه ذوقی‌خواه، مجید اجدادی، سوگند هجرتی، امین دلپذیر، سیدرضا رفیعی و امیر مردفکری، بازیگران این نمایش هستند.
در عین حال، هدی دهقان طراحی دکور و لباس و حسن طاهری موسیقی نمایش «مسافر کوچولو و عمو نقال» را بر عهده داشته‌اند.
نمایش «مسافر کوچولو و عمو نقال» اولین اثری است که در سال 1394 با هدف حمایت از پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها روی صحنه مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود.
این نمایش هر روز به جز روزهای شنبه در ساعت 17:30 برای عموم علاقه‌مندان و صبح‌ها نیز با هماهنگی قبلی برای مهد کودک‌ها و مدارس در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران نمایش داده می‌شود.
 گفتنی است شماره تلفن‌های 09387337555-88966119 برای ذخیره بلیت در نظر گرفته شده است.