ادامه اجرای نمایش‌های کانون در مدارس تا پایان اردیبهشت 95

اجرای تئاترهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مدارس تهران و در قالب طرح «کتاب، تئاتر، مدرسه» تا پایان اردیبهشت ادامه می‌یابد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیر مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون با اعلام این خبر گفت: پنج نمایش «روایت زن آریایی» به کارگردانی فریده شیرژیان،  «مشق رزم» اثر علی یدالهی، «داستان سنگ‌ها» از فهیمه میرزا حسینی، «هفت خوان رستم» کاری از میثم یوسفی  و «انسان و کامپیوتر» به کارگردانی امین دلپذیر تا پایان اردیبهشت به اجراهای خود در مدارس تهران ادامه می‌دهند.
محمدرضا کریمی صارمی افزود این نمایش‌ها به ترتیب برگرفته از کتاب‌های اجتماعی سال چهارم ابتدایی، فارسی سال ششم و علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی و فارسی سال چهارم ابتدایی است که با محوریت آموزش مفاهیم درسی در قالب هنر نمایش تولید شده و با نظارت مرکز تولید تئاتر کانون در مدارس برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.
وی در ادامه یادآور شد با هماهنگی‌های صورت گرفته نمایش «روایت زن آریایی» روز ششم اردیبهشت در دبستان نور و در سه نوبت برای دانش‌آموزان اجرا شد هم‌چنین روزهای 7 و 13 اردیبهشت نیز دانش‌آموزان دبستان عطار و مرکز ندای اسلام  به تماشای این نمایش خواهند نشست و اجرای روز 14 اردیبهشت ویژه اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره 30 کانون خواهد بود.
کریمی صارمی در ادامه خاطرنشان کرد نمایش «داستان سنگ‌ها» نیز در روزهای 19 و29 اردیبهشت میهمان دانش‌آموزان مدارس قشقایی و ریحانه الرسول تهران خواهد شد.
مدیر مرکز تئاتر کانون اضافه کرد با هماهنگی‌های صورت گرفته نمایش «مشق رزم» در یکی از دبستان‌های شهرستان کرج در دو نوبت اجرا می‌شود و نمایش «هفت‌خوان رستم» نیز روز 25 اردیبهشت در مرکز شماره 21 کانون واقع در خیابان شهیدمدنی ـ پارک فدک تهران و در دو نوبت به روی صحنه می‌رود.
وی ادامه داد بر اساس این برنامه ریزی نمایش «انسان و کامپیوتر» نیز روز هشتم اردیبهشت در مدرسه کوثر تهران سه نوبت اجرا خواهد داشت.
علاقه‌مندان می‌توانند برای رزو این نمایش‌ها و اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان آن با شماره‌های 88980721 و 88966119  تماس بگیرند.