دو سوم «پایان رویاها» تصویربرداری شد

بیش از دو سوم از تصویر‌برداری فیلم سینمایی «پایان رویاها» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی طالبی به پایان رسیده است.

وی در گفت‌وگو با اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون افزود: طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده، این میزان از تصویر‌برداری به پایان رسیده است و امیدوارم تا پنجم خرداد کار فیلم‌برداری آن به اتمام برسد.
طالبی در ادامه خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط جوی استان مازندران که مدام در حال تغییر است، تصویربرداری فیلم با دشوار‌ی‌های زیادی مواجه شد، ولی کار به خوبی در حال پیش‌رفت است.
این کارگردان از روند تولید فیلم «پایان رویاها» ابراز رضایت کرد و گفت: به نظرم فیلم تا این جای کار از فیلم‌نامه‌ای که نگارش شده بود، بهتر شده است.
او با اشاره به این‌که فکر می‌کنم که «پایان رویاها»، فیلم خوبی برای کودکان و نوجوانان شود، افزود: برنامه‌ریزی دقیقی انجام دادیم، تا این فیلم به جشنواره فیلم کودک و نوجوان برسد.
این کارگردان باسابقه سینمای کودک در مورد عوامل فیلم توضیح داد: گروهی صمیمی و خوب در حال فعالیت هستند و کارها به خوبی پیش می‌رود.
کارگردان فیلم سینمایی «چکمه» با بیان این‌که این فیلم لوکیشن زیاد دارد، اضافه کرد: در سوادکوه منطقه‌ی شیرگاه استان مازندران فیلم‌برداری انجام می‌شود ولی بعضی از قسمت‌ها در بازار، قسمت‌هایی در خانه و بخش‌هایی در ارتفاعات شیرگاه است و اکنون در منطقه بندپی این استان در حال تصویربرداری هستیم.
تصویربرداری فیلم «پایان رویاها» از روز 15 فروردین 1395 آغاز شده است و کار ساخت این اثر تا هفته اول خرداد ادامه دارد.
«پایان رویاها» داستان پسرک هفت ساله‌ای به نام «توکا» است که در حادثه‌ای بینایی‌اش را از دست داده است. او به کره اسبی به نام «زیبا» علاقه پیدا می‌کند و بین این دو، دوستی عمیقی به وجود می‌آید، تا جایی که زیبا چشم و چراغ توکا می‌شود و یک روز پسرک را از مرگ حتمی نجات می‌دهد.
گفتنی است علی‌محمد قاسمی فیلم‌بردار، حسین بشاش صدابردار و مدیریت امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه‌کننده این فیلم سینمایی است.