کد خبر: 261709
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
«پایان رویاها»ی طالبی اکران خصوصی شد

فیلم «پایان رویاها»ی محمدعلی طالبی به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نخستین بار با حضور معاونان و مدیران وزارت آموزش و پرورش و مسوولان کانون به نمایش گذاشته شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدعلی طالبی شامگاه 28 مهر 1395 در این اکران خصوصی و در سخنانی کوتاه از مسوولان کانون که در ساخت این فیلم او را یاری کردند، تشکر کرد.
کارگردان فیلم «چکمه» اظهار امیدواری کرد با همراهی آموزش و پرورش جریانی به وجود آید تا سینمای کودک و نوجوان بتواند در سراسر کشور به دست مخاطبان اصلی خودش که کودکان و نوجوانان این مرز و بوم هستند، برسد.
طالبی در عین حال خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با فیلم «پایان رویاها» این کار را آغاز کنیم و با فیلم‌هایی که در کانون و دیگر مراکز ساخته می‌شود، کودکان و نوجوانان را به سینما بکشانیم و بچه‌ها بتوانند با آثاری که در کشور خودمان ساخته می‌شود، آشنا شوند.
وی با اشاره به این‌که در ساخت فیلم با دشواری‌هایی مواجه بود، افزود: علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون با حضورش در صحنه‌های فیلم‌برداری، به گروه ما کمک قابل توجهی ‌کرد.
کارگردان فیلم «کیسه برنج» ضمن قدردانی از مهدی ارگانی رییس هیأت مدیره کانون افزود: او از ابتدای تولید فیلم در تمام مراحل  نظارت داشت و با هم‌فکری و هم‌دلی در به سرانجام رسیدن این فیلم نقش مهمی را ایفا کرد.
او در این آیین که تعدادی از معاونان و مدیران وزارت آموزش و پرورش و مدیرعامل، معاونان، مشاوران و مدیران کانون حضور داشتند، بیان کرد: بخشی از کارهای فنی فیلم «پایان رویاها» هنوز باقی مانده است و اظهار امیدواری کرد تا بتواند به زودی با تصویر و صدای بهتری این فیلم را برای کودکان و نوجوانان کشور به نمایش بگذارد.
وی در پایان سخنانش از پیش‌کسوتان و همه‌ی کسانی که در این اکران حضور پیدا کردند، تشکر کرد و گفت خوشحالم که در خدمت شما بزرگواران هستم.
در پایان این مراسم حجه‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری عضو هیات مدیره و علیرضا حاجیان زاده، مدیرعامل کانون از کارگردان و بازیگران این فیلم حسن رستمانی، نسرین بابایی، مجید پتکی، امیرحسام رضایی و شیوا فرهادی تقدیر کردند.
این مراسم در سالن شهید بهنام محمدی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار شد.