"قلب کوچک سپهر" و "دلم یک دوست می‌خواهد" دو کتاب از مهناز فتاحی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مجموعه کتاب‌های خودمان، دو کتاب "قلب کوچک سپهر" و "دلم یک دوست می‌خواهد" نوشته مهناز فتاحی را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهناز فتاحی در کتاب "قلب کوچک سپهر" ماجراهای واقعی بیماری فرزندش سپهر را داستان این رمان قرار داده و در واقع خاطرات خود را در قالب این رمان روایت کرده است و در آن بسیاری از مسایل مستند و واقعی هستند.
کتاب"قلب کوچک سپهر" برای گروه سنی اولیا و مربیان در 4 هزار نسخه و قیمت 4600 تومان در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
کتاب دیگر این نویسنده به نام"دلم یک دوست می‌خواهد" با تصویرگری فیروزه ولدآبادی برای گروه‌های سنی "الف" و "ب" نوشته شده است.
موضوع داستان این کتاب تخیلی است و تلاش می کند تا اعتماد به نفس کودکان را تقویت کند.
در خلاصه پشت جلد این کتاب آمده: سه گوش روی یک تخته سنگ نشسته بود و آواز می‌خواند. خیلی دلش گرفته بود. دلش یک دوست می‌خواست. و...
کتاب "دلم یک دوست می‌خواهد" به تعداد 5 هزار نسخه و قیمت 2600 تومان در کتاب‌فروشی‌ها در دسترس کودکان قرار گرفته است.
در عین حال فتاحی، برگزیده جایزه‌ی جشنواره‌ی مطبوعات کودک و نوجوان در بخش داستان نوجوان سال 86 و جایزه‌ی کتاب فصل کشور و نامزد کتاب سال جمهوری اسلامی و جایزه چهارمین دوسالانه‌ی جشنواره‌ی پروین اعتصامی دراسفند 89 در بخش داستان نوجوان برای کتاب داستان "طعم تلخ خرما" شد.
کانون پرورش فکری از مجموعه کتاب‌های خودمان کتاب‌های "اسب حنایی" و "کفشی به رنگ کفش دریا" سروده‌ی منیره هاشمی، کتاب "سنجاب کم حواس" نوشته مریم اسلامی و کتاب‌های "ساندویچ قطار" و "دمپایی خورشید" سروده‌ی حسین تولایی، ترجمه کتاب "خداحافظ راکون پیر" به زبان کردی و ... را چاپ کرده است
گفتنی است کتاب‌های خودمان مجموعه‌ای است که به آثار مربیان و کارکنان کانون اختصاص دارد و تاکنون تعدادی از آن‌ها چاپ شده است.