38 عنوان از کتاب‌های جدید انتشارات کانون رونمایی شد

طی مراسمی با حضور مدیرعامل کانون و خبرنگاران رسانه‌های جمعی از 38 عنوان کتاب از تازه‌های انتشارات کانون رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، مریم فرخی سرپرست انتشارات کانون در این‌باره گفت: انتشارات کانون در پایان هر فصل تازه‌های نشر خود را طی مراسم رسمی و با حضورمدیرعامل رونمایی می‌کند که بر همین اساس در سال 91 در پایان فصل‌های تابستان و پاییز این کار صورت گرفت و در ادامه امروز از 38 عنوان دیگر از تازه‌ترین ‌کتاب‌های تولیدی کانون در زمستان 91 و بهار 92 رونمایی شد.
فرخی افزود: از میان کتاب‌هایی که در این مراسم رونمایی شد 16 عنوان مربوط به کتاب‌های چاپ اول در زمستان 91 و 22 عنوان دیگر از تازه‌های منتشر شده در فصل بهار 92 است.
سرپرست انتشارات کانون یادآور شد: در میان کتاب‌های حاضر، در حوزه مباحث نظری سه عنوان کتاب‌های "‌تصویرگری کتاب کودک"،"مروری بر انواع ادبیات کودک و نوجوان" و "از رمانتیسم تا پست‌مدرنیسم" برای گروه اولیا و مربیان نیز قرار دارد.
هم چنین در میان 38 عنوان کتابی که در این دوره رونمایی شد می‌توان به مجموعه 12 جلدی "نامه‌ی نامور" که باز نویسی داستان‌های شاهنامه به نثر ساده و روان است اشاره کرد.
در عین حال کتاب‌های "مجموعه شعرهای قلابی"، " در این خانه برای همیشه ماندم"، "آوازی برای وطن"، قیچی که به دنبال کار می‌گشت، "پنجره‌ای روبه ماه" و نمایش‌نامه" ضحاکی مار دوش" نیز در این نشست رونمایی شد.
فرخی در پایان از رونمایی 15 عنوان از مجموعه نمایش‌نامه نوجوان امروز در روز 9 تیر هم‌زمان با برپایی بازار تئاتر کودک و نوجوان و نیز 2 عنوان کتاب "قاف روایت" و " آذرپاد" در زمان برگزاری جشنواره کتاب کودک ونوجوان خبر داد.