نمایشگاه کتاب‌های برنده شعر ‌کودک و نوجوان

هم‌زمان با ماه آذر نمایشگاهی از کتاب‌های منتخب برنده شعر کودک و نوجوان در کتاب‌خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.

به گزارش اداره کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه تعداد 43 عنوان از کتاب‌های شعر شاعران کودک و نوجوان که تاکنون موفق به دریافت جوایزی شده‌اند  در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش کتاب‌های مجموعه شعرآب یعنی ماهی از محمدکاظم مزینانی، دختر باغ آرزو با ترجمه و باز نویسی اسدالله شعبانی، چای با طعم خدا از عرفان نظرآهاری، گل ‌اومد بهار اومد از منوچهر نیستانی، بچه‌های جهان سروده محمود کیانوش، رونویسی از بهار از غلامرضا بکتاش، ترانه‌های نوازش سروده مصطفی رحماندوست و گل بادام پروین دولت آبادی از جمله‌ کتاب‌های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.
هم‌چنین علاقه‌مندان می‌توانند از آثار شاخص شاعرانی چون مرحوم قیصر امین‌پور، جعفر ابراهیمی(شاهد)، افسانه شعبان‌نژاد، عباس یمینی‌شریف، ناصر کشاورز، افشین اعلا و بیوک ملکی در این نمایشگاه دیدن کنند.
بازدید از این نمایشگاه تا پایان آذر 92 همه روزه به جز پنج‌شنبه، جمعه و روزهای تعطیل رسمی از ساعت 8 تا 16 برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
کتاب‌خانه مرجع کانون در هر ماه مجموعه‌ای از منابع کتاب‌خانه‌ای خود را به صورت ویژه و با موضوع‌های مختلف معرفی و در معرض دید علاقه‌مندان به حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان قرار می‌دهد.
این کتاب‌خانه در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، مجتمع فرهنگی و هنری شهید ملک‌شامران کانون واقع شده است.