کد خبر: 232757
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
شش کتاب دیگر کانون تجدید چاپ شد

در ادامه روند تجدید چاپ کتاب‌های مورد علاقه مخاطبان، 6 کتاب دیگر ویژه گروه سنی الف و ب (3 تا9 سال) از سوی انتشارات کانون پروش فکری کودکان ونوجوانان تجدید چاپ شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این دوره کتاب «درسی برای گنجشک» و «قصه‌ی یک گربه و پنج موش» از آثار مصطفی رحماندوست به ترتیب با چاپ 5 هزار و 7 هزار و پانصد نسخه در نوبت‌های سیزدهم و پنجم، شمارگان آن در مجموع به 320‌ هزار و 32 هزار و پانصد نسخه رسید.
هم‌چنین کتاب از « هفت روز هفته دارم» نوشته احمدرضا احمدی با تصویرگری محمدرضا دادگر و «قصه‌ی خاله رعنا و عمه نسا» اثر عبدالرضا صمدی نیز با احتساب 5 هزار نسخه در چاپ ششم شمارگان آن به ترتیب از 140 هزار و 86 هزار نسخه گذشت.
در عین حال کتاب‌های «مجسمه‌سازی با خمیر کاغذ» اثر ابوالفضل همتی آهویی، به چاپ چهارم و « می‌روم برای کرم‌ها لانه بسازم» نوشته‌ی شهید کامبیز ملک شامران نیز به چاپ سوم رسید و به ترتیب با شمارگان 3 هزار و 7 هزار نسخه تجدید چاپ شد که در مجموع تاکنون به ترتیب 73 و 19 هزار نسخه از این کتاب‌ها منتشر شده است.
گفتنی است این کتاب‌ها با تعداد بین 20 تا 40 صفحه تمام رنگی و با قیمت 900 تا 3 هزار تومان منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.