هفت عنوان کتاب کانون تجدید چاپ شد

با شروع سال تحصیلی جدید ۵ عنوان رمان و ۲ کتاب علمی و کاردستی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجدید چاپ و توزیع شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رمان نوجوان امروز «هستی» اثر فرهاد حسن‌زاده در چاپ سوم با شمارگان ۵هزار در مجموع تاکنون ۲۵هزار نسخه از آن منتشر شده است.
هم‌چنین رمان‌های نوجوان امروز «فصل پنجم: سکوت» نوشته محمدرضا بایرامی، «حتی یک دقیقه کافی است» و «بازگشت هرداد» نوشته فریبا کلهر با تجدید چاپ ۵هزار نسخه در چاپ دوم شمارگان آن به ۲۰هزار نسخه رسید.
بر همین اساس رمان نوجوان «سفر به شهریور» اثر هادی خورشاهیان نیز با ۵هزارنسخه در چاپ دوم شمارگان آن به ۲۰هزار نسخه رسید.
در عین حال کتاب تصویری «موزه‌ای از لباس‌های محلی ایران بسازیم» با طراحی و اجرای حمید شانس و«فن‌آوری حیات وحش» نوشته فیل‌گیتس با ترجمه مجید عمیق با شمارگان ۳هزار نسخه به ترتیب در چاپ‌های سوم و دوم در مجموع شمارگان آن‌ها از مرز ۶۸هزار و ۸هزار جلد گذشت.
گفتنی است معاونت تولید کانون در بخش انتشارات همه ساله بر اساس نیاز مخاطبان و مراکز فرهنگی‌هنری خود اقدام به انتشار کتاب‌های جدید و تجدید چاپ کتاب‌های قدیم می‌کند که بر اساس تازه‌ترین آمار مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون در شش ماهه‌ی نخست سال ۱۳۹۳، ۲۰ عنوان کتاب چاپ اول و ۸۷ اثر تجدید چاپی در شمارگانی نزدیک به ۷۰۰هزار نسخه منتشر شده است و در شش ماهه‌ی دوم نیز ۴۰ عنوان کتاب چاپ اول و ۴۵ عنوان تجدید چاپی منتشر خواهد شد.