پنج جایزه سهم کانون از جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان 5 جایزه‌ی یازدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد را از آن خود کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «آذریاد» نوشته اسدالله شکرانه در بخش زبان و ادبیات فارسی، «خداحافظ راکون پیر» نوشته کلر ژوبرت و «وقتی مژی گم شد» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی در بخش داستان و «نقل ضحاک ماردوش» نوشته عباس جهانگیریان در بخش نمایش‌نامه‌، عنوان‌های 4‌ کتاب کانون است که تندیس جشنواره و لوح تقدیر آن را دریافت کردند.
هم‌چنین انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان از بین 35 ناشر، به عنوان یکی از 5 ناشر برتر یازدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد، معرفی شد.
14 اثر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان نامزد دریافت جایزه از این جشنواره شده بود.
بر اساس این خبر، گروه‌های داوری این جشنواره در مجموع 128 عنوان کتاب را در 32 بخش مختلف به عنوان نامزد دریافت جایزه معرفی کرده بودند که از این میان 45 اثر به عنوان برگزیده جایزه گرفتند.
در آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد، پیام ویدیویی علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش پخش شد.
در عین حال، این مراسم با سخنرانی دکتر محی‌الدین بهرام محمدیان رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دکتر حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و محمد ناصری دبیر جشنواره همراه بود.
مراسم پایانی یازدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد بعد از ظهر روز سه‌شنبه 24 دی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون برگزار شد.