کد خبر: 240785
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
ورود دومین کتاب الکترونیک کانون به فروشگاه آنلاین اپل

دومین کتاب الکترونیک کانون با عنوان «قیچی که دنبال کار می گشت» به‌تازگی به زبان عربی در فروشگاه آن‌لاین «اَپل» عرضه شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به دنبال حضور کانون در پنجاه و یکمین دوره نمایشگاه کتاب بلونیا در سال 2014 و مذاکره با شرکت تولید کتاب‌های الکترونیک در کشور امارات، حق نشر دو عنوان کتاب «بچه‌ی همه» به نویسندگی و تصویرگری آناهیتا تیموریان و «قیچی که دنبال کار می گشت» نوشته‌ی منیره هاشمی و تصویرگری مجید ذاکری به این شرکت واگذار شد.
 بر همین اساس اولین کتاب الکترونیک کانون با عنوان«من همانم، من همانم» چندی پیش توسط شرکت ژاپنی «ایتس‌مور» بر روی سایت فروش آن لاین اَپل بارگذاری شد.
هم‌چنین کتاب الکترونیک «قیچی که دنبال کار می گشت» به تازگی از سوی شرکت اماراتی به صورت انیمیشن به زبان عربی ارایه شده و توسط قصه‌گو روایت می‌شود تا کودکان، هم‌زمان با گوش دادن به داستان، انیمیشن را تحت نظارت خود داشته و با حرکت دست برروی شخصیت‌های داستان با آن‌ها بازی کنند.
در عین حال کتاب دیگر کانون با عنوان «بچه‌ی همه» نیز در مرحله پایانی آماده‌سازی برای عرضه قرار دارد و ماه آینده در این فروشگاه آن‌لاین برای علاقه‌مندان عرضه خواهد شد تا کودکان عرب زبان بتوانند با خرید آن از داستان زیبا و تصاویر جذاب این کتاب بهره‌مند شوند.
بر اساس این گزارش کتاب‌های دیگر کانون از جمله مجموعه کتاب‌های «کوتی کوتی» و «مرغک» نیز توسط این کمپانی بزرگ تولید کتاب الکترونیک در کشور امارات در حال بررسی است که در صورت تایید در سال 2015 تولید و عرضه خواهد شد.
 گفتنی است فروشگاه اَپل به صورت دوره‌ای اسامی بهترین نرم افزارهای کودک را اعلام می‌کند و چندی پیش نرم‌افزارهای این شرکت اماراتی در لیست بهترین نرم افزارهای ویژه کودک قرار گرفت.