ترانه‌های کودکانه‌ی «بود و بود و بود...» (1)و(2) منتشر شد

دو مجموعه شعر کودکان با عنوان «بود و بود و بود...» (1) و (2) سروده‌ی افسانه شعبان‌نژاد و شکوه قاسم‌نیا در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مجموعه هریک شامل 10 قطعه شعر کودکانه برای گروه سنی الف و ب (4 تا9 سال) است که شماره یک آن را اکبر نیکان‌پور و شماره دو را ثنا حبیبی‌راد تصویرگری کرده است. 
سه تا آدم‌برفی، سه تا نخود، سه تا کلاه، سه تا کرم شب‌تاب، سه تا ملخ، سه تا گرگ، سه تا قورباغه، سه تا تیله، سه تا دیگ و سه تا گلدان عنوان ترانه‌های «بود و بود و بود...» (1) سروده‌ی شعبان‌نژاد است.
 هم‌چنین سه تا آب‌نبات، سه تا پیشی، سه تا طناب، سه تا گندم، سه تا سنگ، سه تا سیب، سه تا سبد، سه قطره بارون، سه تا کلاغ و سه تا بزغاله نیز عنوان سروده‌های قاسم‌نیا در«بود و بود و بود...» (2) است.
بود و بود و بود، سه دانه گندم بود./اوّلی را مورچه برد./دومی را جوجه خورد./سومی رفت و زیر خاک قایم شد،/ بارون اومد، خسته بود و خوابش برد./ بیدار شد و سرک کشید از توی خاک./یه خوشه‌ی طلایی شد روی خاک./یه دونه بود هزار هزار دونه شد./ نوِن توی سفره‌ی هر خونه شد./ این سروده‌ای از شکوه قاسم‌نیا با عنوان «سه دانه گندم» از مجموعه‌ی شماره (2) است.
دو کتاب «بود و بود و بود...(1)و(2)» هر کدام در 28 صفحه رنگی با شمارگان 5هزار نسخه و قیمت 4هزار و 200 تومان منتشر شده و در فروشگاه‌های محصولات فرهنگی کانون سراسر کشور عرضه می‌شود.