سروده‌های مریم زندی برای نوجوانان منتشر شد

مجموعه شعر «حوصله‌ام پیش تو جامانده است» سروده‌ی مریم زندی با تصویرگری کیانوش غریب‌پور به تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانه‌ی بازار کتاب شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مجموعه شامل 18 قطعه شعری در قالب‌های مختلف است که برای گروه سنی «د و ه» (12 تا 16 سال) منتشر شده است.
بر همین اساس «گم شده»، «پرنده»، «دوشاخه خنده»، «فکر امتحان»، «وقت آشتی»، «حوصله»، «مترسک»، «خواب ماهیان»، «خاطرات» و... عنوان برخی از سروده‌های کتاب «حوصله‌ام پیش تو جامانده است» است.
خسته‌ام، ولی/ خواب توی چشم من نمی‌رود/ تا هزار هم شمرده‌ام/ بارها دروغکی/ چشم را به هم فشرده‌ام/ نمی‌شود!/ فکر امتحان هندسه/ در سرم نشسته است/ راه خواب را/ خوب بسته است./ فکر می‌کنم به صد معادله/ به منحنی/ به دایره/ به پاره خط/ به برگه‌های خط‌خطی/ پر از غلط، این قطعه‌ای از این مجموعه با عنوان «فکر امتحان» است.
کتاب «حوصله‌ام پیش تو جامانده است» در 40 صفحه رنگی با شمارگان 4هزار نسخه و قیمت 3هزار و 700 تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور عرضه می‌شود.