روباهِ ترسو و چهار داستان تصویری دیگر

کلر ژوبرت با داستان‌های تصویری در کتاب «روباهِ ترسو و چهار داستان تصویری دیگر» تلاش می‌کند کودکان را همراه با بازی و سرگرمی به تفکر وادارد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در هر یک از داستان‌های این کتاب موضوعی بیان می‌شود که با مطرح کردن سوالی مرتبط با آن، کودک را به اندیشیدن ترغیب می‌کند. سپس بچه‌ها با باز کردن صفحه‌های تا شده‌ی «باز کن، نگاه‌ کن!» جواب پرسش‌شان‌ را می‌یابند.
بر همین اساس، «بادکنک عجیب»، «روباهِ ترسو»، «گردش زیر باران» و «پسرکِ شلخته» از دیگر داستان‌های کتاب «روباهِ ترسو و چهار داستان تصویری دیگر» است.
این کتاب از مجموعه‌ کتاب‌های مرغک است که با محتوایی تصویری به گروه سنی «الف» (3 تا 6 سال) کمک می‌کند تا به راحتی از ماجرای داستان سر دربیاورند.
کتاب‌های مرغک تلاشی است برای تولید کتاب‌های قصه، بازی، سرگرمی که همراه با بازی و سرگرم کردن کودکان به آن‌ها کمک کند تا دنیای اطراف‌شان را بهتر حس کنند و بشناسند، با کنجکاوی به دنیا بنگرند و حساس و جست‌وجوگر بار بیایند، ذهن‌شان پرورش یابد و نیروی اندیشه در آن‌ها رشد کند.
این مجموعه در 26 صفحه‌ی رنگی و با شمارگان 4هزار نسخه به چاپ رسیده و با قیمت 8هزار و 500 تومان در فروشگاه‌های عرضه‌ی محصولات فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور عرضه می‌شود.