روباهی که به دنبال صدا رفت جایزه گرفت

بازی رایانه‌ای "روباهی که به دنبال صدا رفت…" لوح تقدیر و جایزه سوم بهترین بازی رایانه‌ای شخصی از دیدگاه هنری را در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همچنین در این نمایشگاه کانون زبان ایران هم در بخش تلفن همراه موفق به دریافت تندیس سیمین شد.
بازی رایانه‌ای "روباهی که به دنبال صدا رفت…" کار واحد تولیدات رایانه‌ای مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون قصه‌ی برکه‌ای است که حیوانات در آن به خوبی و خوشی زندگی می‌کنند و همواره در آن سرزمین، موسیقی گوش‌نوازی طنین‌انداز است تا این که یک روز صدای موسیقی قطع شده و سکوت همه جا را پر می‌کند. سکوت باعث می‌شود سرزمین سرسبز خشک شود و حیوانات برکه از آن‌جا کوچ کنند. روباه کوچکی که در حوالی این برکه زندگی می‌کند، تصمیم می‌گیرد که به دنبال صدا برود و موسیقی را باز یابد.
کاربر در در این بازی در نقش روباه کوچک که باید غول نادان سکوت را از بین برده و نوای موسیقی را به سرزمین خود بازگرداند بازی می‌کند.
روباه در این بازی باید به جمع‌آوری نت‌های موسیقی بپردازد.
بر اساس این گزارش قصه‌ی نجات موسیقی در دنیای سکوت، ایده‌ای فوق‌العاده‌ای است که به مدد طراحی هنری خوب بازی به شکلی مناسب بازگو می‌شود.
تمامی پیش‌نمایش‌ها، میان‌پرده‌ها و مراحل بازی، طراحی هنری خاصی دارند که متشکل از تابلوهای اشعار خوش‌نویسی شده در پس زمینه‌ی تصویرهاست.
گفتنی است این بازی آماده تکثیر است و به زودی در فروشگاه‌های کانون عرضه می‌شود.