کد خبر: 224460
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸
بازدید 11504
تصویب 6 طرح جدید در مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون

اولین نشست شورای سیاست‌گذاری مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تصویب 6 طرح جدید برای تولید، خرید و نمونه‌سازی همراه بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نسشت از میان 13 طرح رسیده به مرکز پس از بررسی در پایان 6 طرح برای خرید، نمونه‌سازی و تولید به تصویب رسید.
در این نشست سیدصادق رضایی مدیرعامل کانون بر همکاری با بخش خصوصی و تولیدکنندگان اسباب‌بازی برای تولید طرح‌های تصویب شده تاکید کرد.
هم‌چنین برای تولید 3 عنوان سرگرمی نمونه‌سازی شده در مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون قرار شد در صورت توافق با تولیدکنندگان بخش خصوصی این نمونه‌ها با درج آرم کانون و شرکت سرمایه‌گذار به تولید انبوه برسد.
تولید سرگرمی بافت حلقوی با شمارگان 5هزار عدد در کانون از دیگر مصوبات این نشست بود. هم‌چنین تولید 7 نمونه مجسمه‌های مقوایی و سرگرمی معادل‌ساز حجمی در ابعاد بزرگ‌تر نیز بررسی و قرار شد یک نمونه از آن آماده و در نشست بعدی ارایه تا در صورت تایید اعضای شورا به تولید برسد.
آموزش به کارکنان فروشگاه‌های کانون برای معرفی بهتر محصولات و تغییر در طراحی و بسته‌بندی بازی‌های رایانه‌ای به منظور معرفی بهتر و ایجاد فضایی مناسب در فروشگا‌ها برای عرضه این محصولات از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.
اولین نشست شورای سیاست‌گذاری مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون با حضور سیدصادق رضایی مدیرعامل کانون، علی گنج‌کریمی معاون تولید، مرتضی حیدری مشاور اقتصادی مدیرعامل و مدیر بازرگانی کانون، مهدی نوربخش سرپرست مرکز سرگرمی‌های سازنده ، محمدحسین فرجو رییس شورای نظارت بر اسباب‌بازی، امیرحسن سلام‌زاده، فرزانه بابایی و مریم مشیری کارشناسان مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون به عنوان اعضای شورا برگزار شد.