کد خبر: 254277
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
بازدید 45570
اسباب‌بازی‌های جدید کانون در راه است

تولید و عرضه 11 عنوان سرگرمی و عروسک، بخشی از عملکرد مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1394 است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امیرحسن سلام‌زاده سرپرست مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون در این زمینه توضیح داد که این مرکز روند رو به رشدی را در تولید سرگرمی در سال گذشته پی گرفته است و علاوه بر این، اکنون 5 عنوان دیگر نیز در حال بسته‌بندی است.
وی تولید نسل سوم عروسک‌های «دارا و سارا»، «ماشین گنج‌یاب»، «مرغ عشق» و «جوجه اردک» هر سه از مجموعه مجسمه‌های مقوایی، «کامواباف»، «چادرنماز عروسک سارا»، «عروسک بارا‌ن‌خواه»، ‌لوح فشرده بازی رایانه‌ای «عمونوروز و رویای آدم برفی» و بازی رایانه‌ای «گوسفندان بازیگوش» و 2 عنوان «عروسک نمایشی» را از جمله فعالیت‌های این مرکز برشمرد.
به گفته‌ی وی از مجموعه مجسمه‌های مقوایی 5 عنوان دیگر نیز شامل «آکواریوم»، «ماشین مسابقه»، «فرفره»، «پازل حیوانات» و «خرگوش» در حال بسته بندی است.
سرپرست مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون همچنین توضیح داد که 10 عنوان لباس بومی عروسک دارا و سارا، «کامیون چوبی» و «سازه سه‌گوش» نیز در حال تولید است.
سلام‌زاده در عین حال از اتمام طراحی سرگرمی «طراحی صنعتی گردانه کلمات» و بازی رایانه‌ای «دهقان و حکمران» خبر داد و گفت دو بازی رایانه‌ای «‌زندگی من» و «حرف‌آباد» هم در مرحله برنامه‌نویسی قرار دارد.
در همین حال به گفته‌ی وی کتاب «اسباب بازی» نیز از جمله تولیداتی است که از سوی این مرکز ارایه خواهد شد و اکنون مراحل پژوهشی آن ادامه دارد.
سرپرست مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون در پایان گفت که تولید 12 عنوان دیگر «لباس‌های بومی عروسک دارا و سارا»، «کیت عروسکی تکم» و «بادبادک سنتی» نیز در مرحله عقد قرار داد است.