نوجوانان با سخنان گوهربار امام حسن مجتبی(ع) آشنا می‌شوند

«کلام کریم اهل بیت علیه‌السلام 2» عنوان مسابقه‌ای اینترنتی است که هم‌زمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) در پایگاه مسابقه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعال شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه حاوی سخنان حضرت امام حسن مجتبی(ع) است که با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با سخنان گوهربار این امام در این پایگاه فعال شده است.
کاربران عضو پایگاه مسابقه اینترنتی کانون مدت 20 دقیقه فرصت دارند تا به 14 سوال 4 گزینه‌ای این مسابقه به نشانی www.kanoonquiz.ir پاسخ دهند.
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه اینترنتی از 22 تیر تا 16 شهریور هم‌زمان با ولادت حضرت امام رضا(ع) فرصت پاسخ‌گویی به سوال‌ها را دارند و پس از پایان مهلت تعیین شده به برگزیدگان این رقابت هدایایی اهدا می‌شود.
در این مسابقه که با مشارکت کانون پرورش فکری استان گیلان انجام شده است کاربران با موضوع‌هایی مانند «کََرَم»، «زُهد»، «تقوا»، «خویشاوند و بیگانه» «حق و باطل»، «مشورت»، «شکر نعمت»، «ارتباط عقل و ادب»، «همت و جوانمردی» و... آشنا می‌شوند.
کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه‌ها که تاکنون در این پایگاه ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند با یک بار عضویت در این پایگاه در تمامی مسابقه‌های اینترنتی کانون شرکت کنند.
پیش از این نیز مسابقه‌ای با موضوع سخنان امام حسن مجتبی(ع) در پایگاه مسابقه‌های اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده است.