کودکان و نوجوانان ایرانی و ترکیه‌ای با موضوع صلح و دوستی نقاشی کشیدند

کارگاه نقاشی هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آنکارا میزبان کودکان و نوجوانانی است که با موضوع صلح و دوستی نقاشی می‌کشند.

            به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این برنامه‌ها توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در شهرآنکارا پایتخت ترکیه و با همکاری کانون برپا شده است و در آن کانون استان آذربایجان شرقی برنامه‌های بخش کودک را اجرا می کند.
            در این میان در غرفه‌ی نقاشی این برنامه، همه‌ روزه کودکان ونوجوانان ایرانی و ترکیه‌ای حاضر می‌شوند و با موضوع صلح و دوستی نقاشی‌های خود را ترسیم می‌کنند.
            این در حالی است که کارگاه نقاشی در کنار کارگاه‌هایی مانند "عروسک سازی"، "ماسک‌سازی" و"پرورش خلاقیت" با استقبال گسترده‌ی کودکان و نوجوانان همراه شده است.
          کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این کارگاه‌ها را به منظور آشنایی بازدید کنندگان با فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری خود برگزار می‌کند.
           فعالیت‌ها‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین درکتاب‌چه‌ی ویژه‌ی هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آنکارا برای استفاده علاقه‌مندان به چاپ رسیده است.
          در همین حال در سومین روز از برگزاری این هفته فرهنگی قائم مقام وزیر فرهنگ و توریسم ترکیه نیز با حضور درغرفه ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از کارگاه‌ها و فعالیت‌های در حال اجرا بازدید کرد.
          هفته‌ی فرهنگی ایران در آنکارا 12 تیر پایان می‌یابد.