سفر مربیان و نوجوانان لبنانی به قم، اصفهان و مشهد

مربیان و نوجوانان موسسه کشافه‌المهدی (عج) لبنان پس از سفر به قم و زیارت حرم حضرت معصومه(سلام الله علیه) به اصفهان رفتند و پس از آن راهی مشهد مقدس شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گروه 32 نفره‌ی مربیان و نوجوانان عضو این موسسه از چند روز پیش ابتدا به تهران آمدند و پس از بازدید از نقاط دیدنی و زیارت حرم امام خمینی(ره) به قم سفر کردند.
زیارت حرم حضرت معصومه و مسجد جمکران، بازدید از منزل قدیمی حضرت امام خمینی و جامعه‌الزهرا و جامعه‌المصطفی هم‌چنین بالا رفتن از کوه خضر نبی از برنامه‌های این گروه در قم بود.
گروه لبنانی روز 12 مهر وارد اصفهان شدند و در ابتدا به مجموعه باغ پرندگان رفتند و از محیط زیبای این باغ و هم‌چنین پارک جنگلی ناژوان دیدن کردند.
در ادامه، میهمانان با حضور در آسایشگاه جانبازان شهید مطهری از جانبازان هشت سال دفاع مقدس عیادت کردند و در فضایی صمیمی با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های آنان هرچه بیشتر آشنا شدند.
در این دیدار جانبازان اصفهانی نیز از حضور این گروه فرهنگی در اصفهان ابراز خوشحالی کرده و برای رزمندگان حزب‌الله لبنان آرزوی پیروزی کردند.
بازدید از کاخ موزه چهلستون، ابنیه تاریخی میدان امام(ره) و هم‌چنین خرید در بازار اصفهان آخرین برنامه این گروه 32 نفره در سفر به اصفهان بود.
مربیان و نوجوانان موسسه کشافه‌المهدی(عج) در ادامه سفر خود به ایران، به قصد زیارت حضرت امام رضا(علیه السلام) راهی مشهد مقدس شده‌اند.