جایزه اول مسابقه نقاشی اسپانیا، سهم دختر 6 ساله اهوازی

دختر 6 ساله اهوازی جایزه اول مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر «بنیاد صلح و همکاری» کشور اسپانیا در سال 2013 را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علاوه بر «نازنین افتخاریان» که جایزه اول (جایزه نقدی 150 یورو) این مسابقه را کسب کرده، 6 کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار شده‌اند.
بر همین اساس، «نادیا هاشم پور» 5/5 ساله از شهر نمین در اردبیل، «نگار مراداسکندری» 6 ساله از شهر اهواز در خوزستان، «آیدا فتحی» 6 ساله از شهر هفشجان در چهارمحال و بختیاری، «هلن صادقی» 6 ساله از شهر ماکو در آذربایجان غربی، «آذر سنایی» 6 ساله از شهر کلاردشت در مازندران، و «زهرا میرقاسمی» 11 ساله از کرمانشاه، دیپلم‌های افتخار مسابقه «بنیاد صلح و همکاری» کشور اسپانیا را کسب کردند.
در مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر اسپانیا با موضوع «هنر زبانی جهانی برای صلح» 6960 اثر از 51 کشور جهان شرکت داده شده بود و کانون نیز با ارسال 246 اثر در این رقابت هنری حضور یافت.
همچنین یک دیپلم افتخار به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خاطر مشارکت فعال سالانه در این مسابقه بین‌المللی اهدا شده است.