کد خبر: 227941
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
انتشار جدید‌ترین شماره «خبرنامه‌ی کانون»

تازه‌ترین شماره نشریه روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه‌ی بهمن و اسفند 1392 منتشر شد.

در این شماره از خبرنامه کانون گزارشی از آخرین انتصاب‌ها، تغییرات و جابه‌جایی در مدیریت‌های کانون با عنوان «تغییر مدیریت‌ها با استفاده از ظرفیت های داخلی» چاپ شده است.
محسن حموله مدیر مسوول و سردبیر این خبرنامه در یادداشتی با اشاره به فعالیت‌های روابط عمومی و امور بین‌الملل، سال گذشته را سال پرکاری برای تمامی دستگاه‌های فرهنگی به خصوص کانون عنوان کرده است.
همچنین برقراری امکان ارتباط مستقیم با مدیرعامل از طریق بخش ارسال نظرات در پایگاه خبری کانون از دیگر مطالب این شماره از نشریه تحلیلی و گزارشی روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون است.
گفت وگوی ویژه این شماره از خبرنامه با مهدی ارگانی رییس هیئت مدیره کانون در مورد برنامه‌ریزی فرهنگی است.
بخشی از مطالب این نشریه به ارایه گزارشی از بازدید دکتر علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش از نمایشگاه کتاب‌های منتشر شده‌ی انتشارات کانون در ایام دهه‌ی مبارک فجر اختصاص یافته است.
در این شماره همچنین گزارشی از رقابت 1200 کودک فیلم ساز در هفتمین جشنواره‌ی «فیلم کودکان برای کودکان» در قزوین به رشته تحریر در آمده است.
در عین حال گزارشی از فعالیت‌های کلاس‌های آموزش هنر در مراکز کانون با عنوان «هنر، مکان امن بچه‌ها» و گزارشی از نشست‌های ماهانه ترویج خواندن در کتاب خانه مرجع کانون در این شماره خبرنامه تهیه شده است.
گزارشی از فعالیت‌های کانون زبان ایران، نگاهی به موفقیت‌های تولیدات کانون در دو ماه گذشته، گزارش هفته دوستی کودکان ایران و بلغارستان و همچنین افتتاح 10 مرکز کانون در ایام دهه‌ی فجر از دیگر مطالب این خبرنامه به شمار می‌رود.
بخش دیگری از مطالب این نشریه به رونمایی از دو بازی رایانه‌ای «گوسفندان بازیگوش» و «عمو نوروز و رویای آدم برفی» و همچنین تجدید چاپ تعدادی از کتاب‌های قدیمی توسط انتشارات کانون اختصاص یافته است.
حسین نوروزی دبیر تحریریه‌ی «خبرنامه‌ی کانون» است و تهمینه حدادی، علی بزرگیان، مستانه تابش، بزرگمهر علی زاده و... نیز مطالب و گفت‌وگوها و گزارش‌های این شماره را در 96 صفحه تهیه کرده‌اند.
سیده‌معصومه دلارستاقی مدیر داخلی نشریه و کیان جوادی، احمد پیروزمند، امیر جهان‌پور، خدیجه اسمعیلی، نسرین امینی، معصومه عبداللهی، فاطمه محسنی، زهره شاملوفرد و ... از دیگر همکاران آن هستند.