معرفی کبری بابایی به عنوان کارشناس روابط عمومی کانون استان تهران

کبری بابایی به عنوان کارشناس روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران معرفی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علی گنج کریمی مشاور مدیرعامل و مدیرکل کانون استان تهران در جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان، این نویسنده و شاعر کودکان و نوجوانان را به صورت رسمی معرفی و از خدمات عباس قدیر محسنی کارشناس سابق روابط عمومی استان قدردانی کرد.
عنوان شغلی مسوولان روابط عمومی کانون در استان‌های کشور کارشناس روابط عمومی است.
در این جلسه که صبح روز 9 اردیبهشت 1393 و در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون تهران برگزار شد محسن حموله مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون نیز حضور داشت.
حموله در این جلسه با اشاره به آشنایی بابایی با حوزه‌ی روابط عمومی و سردبیری نشریه فانوس همچنین سابقه‌ی وی به عنوان عضو و مربی مراکز و قدردانی از تلاش‌های قدیر محسنی اظهار امیدواری کرد که دوران خوبی را در روابط عمومی کانون استان شاهد باشیم.
وی از کارشناس جدید روابط عمومی خواست که با توجه به شمار زیاد مراکز کانون در این استان، برای معرفی مراکز خاص کانون مانند فراگیر، علوم و نجوم، موزه کودک و مرکز آفرینش‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشد.
علی گنج کریمی مدیرکل کانون استان نیز در این جلسه، جابه‌جایی‌ها را در کانون استان امری طبیعی دانست و از تلاشهای کارشناس سابق این بخش تشکر کرد.
در همین حال گنج کریمی در حکم انتصاب کبری بابایی، با اشاره به سوابق وی در عرصه‌ی ادبیات و رسانه از وی خواسته است که تمام توان خود را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی به کار بگیرد و برای پوشش خبری و تصویری و تبلیغات مناسب و عادلانه، همچنین افزایش فعالیت سایت خبری و اطلاع رسانی وسیع در عرصه‌‌ی فعالیت‌های فرهنگی مورد نظر تلاش کند. 
بابایی هم اکنون سردبیری نشریه فانوس کانون استان تهران را بر عهده دارد و آثاری از وی نیز مانند «در برکه،‌ چکه»، «در مزرعه، چکه»، «در بیابان، چکه»، «در قطب، چکه» و «من مترسکم همین»، از سوی ناشران مختلف منتشر شده است.
وی موفقیت‌هایی نیز‌ در جشنواره‌های مختلف ادبی کسب کرده که برگزیده‌شدن در جشنواره ملی شعر کودک و نهمین جشنواره شعر و داستان جوان و داوری جایزه گام اول از آن جمله است.