کانونی‌ها خانواده‌ای هم‌دل هستند

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معتقد است کانونی بودن به مراتب مهم‌تر از کارمند بودن است چرا که مجموعه‌ی کارکنان کانون مانند یک خانواده با هم هم‌دل هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در مراسم روز کارمند به همکاران حاضر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری یادآور شد ما اگر چه کارمند هستیم اما در کنار هم، خانواده‌های را تشکیل داده‌ایم و دل‌های‌مان به هم گره خورده است و کاروانی را به پیش می‌بریم به اعتقاد من این مساله بسیار مهم‌تر از کارمند بودن است.
وی در این آیین که صبح روز 4 شهریور 1393 در تهران برگزار شد ضمن تبریک روز کارمند به همکاران کانون در سراسر کشور خاطر نشان کرد این بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود که هر از گاهی به بهانه‌ای دور هم جمع شویم این ارتباط‌ها را حفظ و تقویت کنیم و هم‌دیگر را با هدف به جا آوردن سنت پسندیده اسلامی «صله‌ ارحام» ببینیم.
مدیرعامل در عین حال گفت که این ارتباط‌ها باعث می‌شود تا بتوانیم انرژی‌های خوب را به یکدیگر منتقل کنیم و با روحیه‌ای بالا و پرنشاط و در فضایی صمیمی‌تر و پرتحرک‌تر به فعالیت‌ها ادامه دهیم.
در این آیین یاد شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای دولت گرامی داشته شد و گروه سرود اعضای مرکز شماره 40 کانون تهران (مرکز فراگیر) نیز سرودی را با مضمون امام رضا (علیه‌السلام) اجرا کردند.
اجرای موسیقی سنتی توسط گروه «سایه‌سار» و ... از دیگر بخش‌های این برنامه بود که به مناسبت روز کارمند و هفته دولت توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون برپا شده بود.