عرضه‌ی تازه‌ترین پویانمایی‌های کانون در بازار فیلم کلرمون‌فران

تازه‌ترین تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی و یکمین بازار بین‌المللی فیلم کوتاه کلرمون‌فران فرانسه عرضه شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پویانمایی «ماه من، ماه ما» اثر محمد ناصری، «رویاها در یک روز» به کارگردانی صادق جوادی، «زندگی مورچه‌ها» کاری از مهرداد شیخان، «من، پنجره و گربه» به کارگردانی فاطمه گودرزی و «سایه‌ای که نور شد» اثر نازنین سبحان سربندی از جمله تازه‌ترین‌آثار تولیدی امور سینمایی کانون است که  در این بازار بین‌المللی عرضه شده است. 
بر اساس این گزارش در این بازار که هر ساله در حاشیه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه کلرمون فران برگزار می‌شود صدها توزیع کننده، خریدار، مدیران شبکه‌های تلویزیونی و تهیه کنندگان فیلم‌های کوتاه زنده، مستند و انیمیشن از سراسر دنیا برای آشنایی با فیلم‌سازان جوان، تبادل تجربه‌ها و عرضه‌ی تولیدات جدید خود گردهم می‌آیند.
بر همین اساس در نخستین روز از برگزاری این بازار، تولیدات جدید کانون در اختیار نمایندگان جشنواره‌های کازابلانکا، پنتالو، هامبورگ، فیلم‌های کوتاه و آسیایی، نانسی، ارین، فیلم انیمیشن کره، قانکونتخ، انیماتکا، لیتوانی، زلین، مونته نیکی، مونیز، کونکورتو، ایتالیا، پلس، بارسلونا، لاگو البست قرار گرفت.
هم‌چنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان تنها نماینده ایرانی در این رویداد هنری در اولین روز برپایی این بازار با نماینده یکی از شبکه‌های توزیع‌کننده فیلم کوتاه، مذاکراتی را انجام داده است.
سی و یکمین بازار بین‌المللی فیلم کوتاه از 19 بهمن در شهر کلرمون فران کشور فرانسه آغاز شده و تا 23 بهمن 94 ادامه خواهد داشت.