مربیان کانون استان بوشهر آموزش انیمیشن می‌بینند

وجیه‌الله فردمقدم کارگردان سرشناس فیلم‌های کودک و نوجوان به بوشهر رفته است تا مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان را با مبانی و تکنیک‌های ساخت انیمیشن آشنا سازد.

به گزارش روابط عمومی کانون، این دوره آموزشی روزهای 16 و 17 اردیبهشت برگزار می‌شود و در آن به مربیان کانون استفاده از ابزار ساخت فیلم انیمیشن مانند استند، دوربین‌های دیجیتال و وب‌کم به کمک خمیر، ماسه و تکنیک‌های استاپ موشن و کات‌اوت آموزش داده خواهد شد.
فردمقدم علاوه بر داشتن مسئولیت در برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان برای کودکان (قاصدک) ساخت فیلم‌های زنده "مرد و قولش" و فیلم‌های انیمیشن "لی‌لی حوضک"، "بازگشت"، "تقلید"، "مزاحم‌ها" و "یار هم کنار هم" را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.
همکاری با کانون و مراکز علمی و دانشگاهی، داوری جشنواره‌های مختلف سینمایی و نگارش فیلم‌نامه از دیگر سوابق این کارگردان مشهور سینمای انیمیشن ایران است.
گفتنی است پس از این دوره مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون استان به کمک اعضا مراکز با تولید فیلم‌های انیمیشن خود را برای شرکت در نخستین جشنواره استانی انیمیشن در بوشهر - که بهمن ماه برگزار خواهد شد - آماده می‌کنند.