کد خبر: 214616
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۰
قاسم سلیمانی معاون کانون زبان استان تهران شد

با حکم مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران، قاسم سلیمانی به عنوان معاون کانون زبان استان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، محسن فضلی مشاور فرهنگی مدیر‌عامل و مدیر کانون پرورش فکری استان تهران قاسم سلیمانی را که پیش از این نیز مسوول مرکز آموزشی کانون زبان شرق تهران بود، به معاونت خود در امور کانون زبان برگزید.
در این حکم تاکید شده است که کانون زبان ایران یکی از خوشنام‌ترین نهاد‌های آموزشی کشور و مورد اعتماد و اطمینان مردم شریف و زبان‌آموزان عزیز است که در تهران به لحاظ گستردگی و رقابتی بودن محیط از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به همین دلیل  استقرار شرایط و مدیریت جدید باید توام با برنامه‌ریزی و سازماندهی، دقت و سنجیدگی صورت پذیرد تا با حفظ شخصیت و اساس و بنیان آن از روند شایسته‌ای نیز برخوردار شود.
فضلی هم‌چنین در این حکم خطاب به سلیمانی تصریح کرده است که ظرفیت‌های مدیریت کانون زبان ایران، امکانات و مقدورات استان تهران و نیز کارکنان خدوم و زحمت‌کش شعبه از سرمایه‌های شما در برنامه‌ریزی و تحقق اهداف تعین شده می‌باشد. امیدوارم با توجه به توانایی و شایستگی که در شما وجود دارد در این ماموریت مهم و خطیر موفق و سربلند باشید.
قاسم سلیمانی متولد 1349 و دارای مدرک تحصیلی کاردانی تکنولوژی آموزشی است و هم‌اینک نیز دانشجوی روان‌شناسی با گرایش مشاوره در مقطع کارشناسی است.
وی در گفت‌وگو با روابط عمومی کانون، از برنامه‌ریزی‌های تازه برای مراکز این استان خبر داد و گفت که بی‌تردید در این تغییر مدیریت و انتصاب، تغییر برنامه مد نظر بوده است و قصد داریم همراه با تغییرات ساختاری کل کانون زبان که اتفاق افتاده، تغییراتی هم در مدیریت مراکز استان تهران انجام دهیم.
به گفته‌ی معاون کانون زبان استان تهران،ضمن توجه و رسیدگی به امور مدرسان و کارکنان شعب کانون زبان، تکریم ارباب رجوع و زبان‌‌آموزان به عنوان مخاطبان اصلی این موسسه آموزشی از جمله برنامه‌های جدی این مدیریت در دور تازه‌ی فعالیتش است.
هم‌چنین به گفته‌ی سلیمانی، در مدیریت تازه‌ی کانون زبان استان، سعی می‌شود نگاه فرهنگی‌ای که در فعالیت‌های کانون پرورش فکری جاری است، وارد مجموعه‌ی کانون زبان شود.
کانون زبان استان تهران هم‌اینک 38 مرکز فعال آموزشی دارد و چندین مرکز نیز در شرف تاسیس است؛ با این‌حال معاون جدید این مراکز در این گفت‌وگو تاکید کرد که افزایش مراکز در اولویت نیست و بیش‌تر بر افزودن کیفیت آموزش و دیگر فعالیت‌های مراکز تمرکز خواهد کرد.
سلیمانی هم‌چنین گفت که در حال حاضر و در ترم پاییز بیش از 68هزار زبان‌آموز در سطح استان داشتیم اما پیش‌بینی می‌کنیم در ترم اخیر این رقم به بیش از 70هزار زبان‌آموز برسد.