کد خبر: 219124
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۳
گردهم‌آیی سراسری اقدام پژوهان کانون در تهران

گردهم‌آیی دو روزه اقدام پژوهی به همت مدیریت آموزش و پژوهش کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران در حال برگزاری است.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به گفته نادیا رستمی کارشناس مدیریت پژوهش و مسوول برگزاری گردهم‌آیی، این کار با هدف بالا بردن آگاهی و ارتقای سطح علمی اقدام پژوهان در زمینه پژوهش، مساله‌یابی و یافتن بهترین راه برای حل مسایل موجود در مراکز فرهنگی هنری کانون توسط کارشناسان و مربیان آن مرکز، صورت گرفت.
 طرح 3 ساله‌ی توسعه‌ی اقدام پژوهی طی سال‌های1390 و 1391 اجرا شد و امسال آخرین سال اجرای این طرح توسط مدیریت آموزش و پژوهش کانون است و قرار است پس از پایان سه سال، استان‌ها به صورت مستقل این طرح را در سطح مراکز کانون اجرا کنند و مدیریت آموزش و پژوهش تنها بر اجرای این طرح نظارت خواهد داشت.
 اقدام پژوهی فعالیتی‌ است که در آن مربیان و کارشناسان در حوزه کاری خود با تحقیق و پژوهش، مسایل و مشکلات را شناسایی و برای حل آن، راه‌کار مناسب پیدا می‌کنند.  
 در این گردهم‌آیی که طی روزهای 29 و 30 خرداد در مرکز آموزش کانون در تهران در حال برگزاری است، بیش از 50 نفر از مربیان و کارشناسان کانون از سراسر کشور حضور دارند.
 بر اساس این گزارش، بهمن کاظمی مدیر آموزش و پژوهش کانون و دکتر احد نویدی عضو هیئت علمی پژوهش‌کده علم و تربیت آموزش و پرورش با برپایی کارگاه‌های آموزشی به صورت تئوری و عملی در زمینه اقدام‌پژوهی تدریس می‌کنند.
هم‌چنین ناهید مظفری کاکاوندی در بخش دیگری از این گردهم‌آیی با برگزاری کارگاهی در زمینه گزارش نویسی و ارایه‌ی آن، به آموزش مربیان و کارشناسان حاضر پرداخت.
بخش پایانی این گردهم‌آیی به ارایه‌ی گزارش پژوهش و شیوه اجرای آن توسط برگزیدگان سال‌های پیش در این حوزه اختصاص خواهد داشت.