برگزیدگان ششمین جشنواره هفته پژوهش‌ کانون شناخته شدند

برترین‌های ششمین جشنواره سراسری هفته پژوهش‌ کودکان و نوجوانان کانون در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگ‌سال در آیینی معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیات داوران در بخش اعضا متشکل از بهمن کاظمی، محبوبه اسپیدکار و سیده نسرین سجادیان 208 اثر ارسالی به این جشنواره را در سه مرحله داوری کرده و در پایان 16 اثر به ترتیب اردبیل با یک اثر، اصفهان با یک اثر، خوزستان با 2 اثر، فارس با یک اثر، قم با 5 اثر، کرمانشاه با 3 اثر، گیلان با یک اثر و همدان با یک اثر را شایسته تقدیر دانست و 32 نفر را به عنوان برترین‌های این دوره از جشنواره معرفی کرد.
هیات داوران بخش بزرگسال جشنواره در بخش «طرح‌های پژوهشی» شامل دکتر کمال پولادی، دکتر احد نویدی و فروغ‌ علی‌شاهوردی از میان 36 اثر ارسالی، 3 اثر را در رتبه اول تا سوم و 3 اثر را در رتبه چهارم شایسته تشویق دانست و در بخش پایان‌نامه‌های دانشجویی نیز از میان 26 اثر ارسال 3 اثر را در رتبه اول تا سوم و 3 اثر را در رتبه چهارم شایسته تشویق اعلام کرد.
همچنین اعضای داوری بخش «اقدام پژوهی» شامل دکتر اقبال قاسمی‌پویا و بهمن کاظمی از میان 58 اثر ارسالی 4 اثر را شایسته تشویق دانست.
در عین حال هیات داوران در بخش «مقاله‌های پژوهشی» متشکل از ملک چیذری، مینو برادر و نرگس شیخ سفلی از میان 62 اثر ارسالی 2 اثر را شایسته تشویق اعلام کرد.
همچنین برگزاری کارگاه‌‌های پژوهشی ویژه کارشناسان آموزش و تحقیقات و مربیان کانون و نشست اقدام‌پژوهی با حضور دکتر اقبال قاسمی‌پویا از جمله فعالیت‌های جنبی ششمین جشنواره سراسری پژوهش کانون بود.
آیین پایانی ششمین حشنواره سراسری پژوهش های کودکان و نوجوانان روز 27 آذر در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.