آموزش‌های جدید کانون زبان ایران ویژه «سفر» و «راهنمایان گردشگری»

«انگلیسی در سفر» و «انگلیسی برای راهنمایان گردشگری» عنوان دوره‌های آموزشی جدید کانون زبان ایران است که برای ترم تابستان 95 زبان‌آموز می‌پذیرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دوره‌ی آموزشی «انگلیسی در سفر» ویژه‌ی افرادی است که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارند و از مهم‌ترین اهداف و ویژگی‌های آن می‌توان به آموزش مکالمات رایج در موقعیت‌های مختلف مانند فرودگاه، هتل و...، آشنایی با واژگان و اصطلاح‌های مورد نیاز در سفرهای خارجی و تاکید بر مهارت Speaking اشاره کرد.
این دوره در 21 جلسه آموزشی به مدت 105 دقیقه در سطح پیش‌متوسطه و زبان‌آموزان سطوح Intermediate, Intermediate Pre- و High-Intermediate کانون زبان ایران در مراکز آموزشی مشکوه و شهرک قدس (خواهران و برادران) برگزار می‌شود.
هم چنین دوره‌ی آموزش «انگلیسی برای راهنمایان گردشگری»  به منظور تقویت مهارت شنیداری (گفت‌وگوهای مربوط به گردشگری)، آشنایی با واژگان و اصطلاح‌های گردشگری، بهبود مهارت برقراری ارتباط موثر با جهانگردان انگلیسی زبان و تقویت مهارت نوشتاری (نوشتن ایمیل و نامه به هتل‌ها و سایر مراکز مرتبط با گردشگری) نیز برای ترم تابستان امسال برگزار می‌شود.
دوره‌ی آموزش «انگلیسی برای راهنمایان گردشگری» نیز در 21 جلسه آموزشی به مدت 105 دقیقه در سطوح Intermediate و High-Intermediate در مراکز آموزشی طالقانی، سهروردی و تهرانپارس برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای دریافت آگاهی بیشتر می‌توانند از روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعت اداری با شماره تلفن 88826329 تماس بگیرند.