کودکان و نوجوانان کرمانشاهی به رهبر انقلاب نامه می‌نویسند

کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی برای رهبر فرزانه انقلاب نامه می‌نویسند .

کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی برای رهبر فرزانه انقلاب نامه می‌نویسند .
به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این بخشی از برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه است که مسوول این کمیته فراخوان آن را در آستانه‌ی سی‌ و دومین سالگرد فجر انقلاب اعلام کرده است.
رضا موزونی با بیان این خبر توضیح داد که کودکان و نوجوانان در قالب شعر و نثر ادبی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب درد و دل می‌کنند .
مدیر کانون استان کرمانشاه افزود:حرف‌هایم با رهبر، با تو ایران آزاد می‌ماند ، نگاه رهبرم چون آفتاب است و باران حرف‌های تو از جمله موضوع‌های تعیین شده برای این فراخوان ادبی است.
وی همچنین با اشاره به این که کودکان و نوجوانان حداکثر 17 ساله می‌توانند آثار خود را در این زمینه در اختیار کانون استان کرمانشاه قرار دهند از انتشار مجموعه آثار شرکت کنندگان در قالب یک کتاب خبر داد.
به گفته وی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک مرکز فرهنگی، هنری کانون در شهر صحنه با حضور مسوولان افتتاح خواهد شد.
موزونی در عین حال خاطرنشان کرد که برنامه‌هایی با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان برای سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده که از جمله آن‌ها می‌توان به اجرای یک برنامه ویژه در هر مرکز با عنوان 32 برنامه در 32 مرکز فرهنگی هنری در سی و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه ادبی «بهمن سرخ جاویدان» در استان و اجرای جشن بزرگ انقلاب با عنوان نشاط در سالن بزرگ ورزشی با حضور یکی از چهره‌های محبوب کودکان و نوجوانان با حضور پنج‌هزار نفر از بچه‌های کرمانشاه اشاره کرد.
مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه همچنین برگزاری گردهمایی بزرگ ادبی با حضور یکی از نویسندگان مطرح کشور در محل فرهنگ‌سرای کودک و نوجوان، دیدار با خانواده‌های شهدا و حضور بر مزار شهدا در روز پنج‌شنبه 14 بهمن، اجرای ویژه برنامه‌ی روز نیروی هوایی در مرکز هوانیروز کرمانشاه در روز 19دی، فضاسازی مناسب تمام مراکز به ویژه فرهنگ‌سرای کودک و نوجوان، استفاده از پرچم ایران و لا‌اله‌الا‌الله در فضاسازی تمام مراکز کرمانشاه، نمایش فیلم در مراکز کرمانشاه و فرهنگ‌سرای کودک و نوجوان و شرکت همکاران در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن و برپایی ایستگاه نقاشی برای کودکان را از دیگر برنامه‌هایی دانست که کمیته کودک و نوجوان دهه فجر برای گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده است.