خاک رنگین کمانی هرمز بر سنگ فرش مجتمع کانون نشست

در آخرین روز از برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی میهمانان داخلی و خارجی جشنواره با خاک‌های رنگارنگ جزیره هرمز آثار زیبایی را بر سنگ‌فرش خیابانی در بندرعباس خلق کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری استان هرمزگان و با حضور 31 شرکت کننده داخلی و خارجی خاک رنگین کمانی جزیره هرمز بر سنگ فرش خیابان مقابل مجتمع کانون این شهر نشست.
نعیم اسدی مربی فرهنگی کانون هرمزگان در خصوص برگزاری این مراسم که توجه میهمانان خارجی جشنواره را جلب کرده بود‌‌‌،‌ گفت: از ‌جزیره هرمز با دارا بودن خاک سرخ و کوه‌های رنگارنگ می‌توان به عنوان یک جزیره منحصر به فرد و از جمله عجایب خلقت نام برد.
مربی فرهنگی کانون افزود: جزیره هرمز با خاک‌های مداد رنگی و گنبد‌های نمکی خود از لحاظ زمین‌شناسی از مهم ترین گنبدهای نمکی در دنیا و از دیدگاه زیبایی شناسی بی رقیب‌ترین آن‌هاست.
اسدی یکی از اهداف مهم برگزاری این برنامه را آشنا کردن میهمانان داخلی و خارجی جشنواره با جاذبه‌های گردشگری استان و دعوت برای دیدار از این استان ذکر کرد.
در پایان این برنامه زهرا ده‌یادگاری و محبوبه حیدریان به طور مشترک به عنوان نفرات اول، فرزانه لطیفی نفر دوم و ضحی کورانی از کشور لبنان به عنوان نفر سوم معرفی و تقدیر شدند.
گفتنی است در برگزاری این برنامه الهام اشرافی جاسکی و فاطمه غلام‌زاده نخلی همکاری داشتند.