«اشکان رهگذر» جام سفالین آسیفا را از آن خود کرد

جام سفالین انجمن بین‌المللی فیلمساز انیمیشن ( آسیفا) در هفتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به اشکان رهگذر رسید.<BR> <BR>

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران که عصر روز پنجشنبه 19 اسفند، در محل سالن اصلی مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، برگزیدگان بخش آسیفا ایران معرفی شدند.
براساس این گزارش، جام سفالین؛ جایزه ویژه انجمن بین‌المللی فیلمساز انیمیشن ( آسیفا) به «اشکان رهگذر» برای تولیدات شرکت «شرکت هورخش» تعلق گرفت که وی جایزه خود را از دستان روانبخش صادقی، سعید توکلیان و احمد عربانی دریافت کرد.
یادآور می‌شود: در بخش بهترین فیلم تجربی «مسابقه ایران»، هیات داوران هیچ‌یک از فیلم‌های ارایه شده را در خور این جایزه ندانست، اما جایزه خود را که شامل تندیس نقره‌ای و 4 سکه تمام بهار آزادی بود، به خاطر تولید فیلم‌های خلاقانه و متفاوت به «اشکان رهگذر» تهیه کننده مجموعه آثار «شرکت هورخش» اهدا کرد.
همچنین دیپلم افتخار «مسابقه ایران»، به همراه یک سکه تمام بهار آزادی به خاطر کارگردانی فیلمی بسیار کوتاه به مفهومی موجز، به «اشکان رهگذر» برای فیلم «تو...» تعلق گرفت.
جایزه آسیفا، پایا‌ن‌بخش مرحله اهدای جوایز بود.