برنامه‌های چهاردهمین جشنواره نمایش عروسکی در نشستی خبری تشریح می‌شود

مسوولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشستی رسانه‌ای برنامه‌های چهاردهمین جشنواره نمایش عروسکی کانون را تشریح می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون، در این نشست که ساعت 10 صبح روز دوشنبه هفتم شهریور در مرکز آفرینش‌‌های فرهنگی، هنری کانون برگزار می‌شود، محمدباقر آدوسی معاون فرهنگی، حسین موذن مدیر مرکز آفرینش‌های هنری و تئاتر همچنین سیدحامد عسگری‌فر مدیر کانون استان اصفهان به پرسش‌های خبرنگاران رسانه‌های جمعی پیرامون این رویداد هنری نیز پاسخ خواهند گفت.
            چهاردهمین جشنواره‌ی نمایش عروسکی مراکز فرهنگی، هنری کانون سراسر کشور به میزبانی شهر فرهنگی و تاریخی اصفهان روز‌های 13 تا 16 شهریور در تالار استاد فرشچیان این شهر برگزار می‌شود و در آن 12 گروه نمایشی اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون و یک گروه خارجی از کشور آفریقای جنوبی نمایش‌های خود را بر روی صحنه خواهند برد.
            در همین حال نمایندگانی از کشورهای لبنان و افغانستان نیز به تماشای نمایش‌های این جشنواره‌ی هنری خواهند نشست و در برنامه‌های جنبی آن شرکت می‌کنند.
            در این میان، 12 گروه منتخب، از میان 370 گروه شرکت کننده در جشنواره و در خلال برگزاری جشنواره‌های استانی و پنج جشنواره منطقه‌ای توسط گروه داوری برگزیده شدند.
            نشست خبری مسوولان کانون ساعت 10 صبح روز دوشنبه 7 شهریور در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون واقع در تهران خیابان حجاب برگزار می‌شود.