زایر کوچک اصفهانی  به ضریح امام هشتم بوسه می‌زند

آرزوی دختر 11 ساله‌ی اصفهانی - که از بیماری فلج پیش‌رونده‌ی عضله رنج می‌برد - برای زیارت حرم امام رضا(علیه‌السلام) برآورده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حسین موذن دبیر دومین جشنواره کتاب‌سازی رضوی در نخستین جلسه‌ی یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در زاهدان، بخش‌هایی از یکی کتاب‌های دست‌ساز کودکان را با عنوان زائر کوچک قرائت کرد که در آن دل‌نوشته‌های یک دختر 11 ساله عضو مرکز شماره 4 کانون اصفهان درج شده است.
به گفته‌ی مدیر کانون استان سیستان و بلوچستان، زهرا از دوران کودکی دچار بیماری فلج پیش‌رونده‌ی عضله شده و اکنون عضلات ریه‌های او نیز به همین مشکل دچار شده است و او به همین دلیل از 3 سال پیش تاکنون نتوانسته به پابوس امام رضا(ع) برود.
این دختر در کتاب خود نوشته است که در کودکی می‌توانسته راه برود و با عروسک‌هایش بازی کند اما اکنون دیگر سال‌هاست که به دلیل تشدید این بیماری به مسافرت نرفته است.
در این میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هزینه‌ی سفر زیارتی زهرا به اتفاق پدر و مادرش را به مشهد مقدس تقبل کرد تا آرزوی این کودک اصفهانی برای زیارت بارگاه امام هشتم برآورده شود.