عرضه‌ی مجموعه رمان‌های نوجوان امروز در نمایشگاه کتاب تهران

قفسه کتاب رمان‌های نوجوان امروز تولید کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با استقبال خوبی از سوی خانواده‌ها و نوجوانان روبرو شد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در سومین روز از برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب با توجه به استقبال پرشور خانواده‌ها از تمامی محصولات کانون، رمان‌های نوجوان امروز نیز مورد توجه ویژه علاقه‌مندان قرار گرفت.
مدیریت فروش و بازرگانی کانون در این دوره از نمایشگاه بیش از 1 هزار عنوان از محصولات فرهنگی خود را به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.
بر همین اساس در این بخش بیش از 50 عنوان رمان و نمایش‌نامه نوجوان امروز چاپ اول برای مخاطبان و به ویژه نوجوانان علاقه‌مند عرضه می‌شود.
گفتنی است: تعداد زیادی از رمان‌های نوجوان امروز چاپ کانون تاکنون توانسته به موفقیت‌های ملی و بین‌المللی دست پیدا کند که معرفی دو رمان صوفی و چراغ جادو نوشته ابراهیم حسن‌بیگی در سال 1390 و گردان قاطرچی‌ها نوشته داود امیریان در سال 1391 به عنوان تنها اثر شایسته تقدیر بخش کودک و نوجوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، مهم‌ترین این موفقیت‌ها به‌شمار می‌رود.
سالن عرضه محصولات کانون در این دوره از نمایشگاه کتاب به جز ارایه کتاب‌های چاپ قدیم و جدید بیش از صد عنوان سرگرمی فکری، فیلم‌های پویانمایی و بازی‌های رایانه‌ای را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.
 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دربیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در 3 بخش کودک و نوجوان، بزرگ‌سال و بخش بین‌الملل تا 21 اردیبهشت هر روز از ساعت 10 صبح تا 20 شب پذیرای علاقه‌مندان است.