تمامی ۱۲ جلد مجموعه "نامه‌ی نامور" وارد بازار کتاب شد

با انتشار هفت عنوان دیگر از مجموعه ۱۲ جلدی «نامه‌ی نامور» برگرفته از داستان‌های شاهنامه ابوالقاسم فردوسی، تمامی عناوین این اثر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ۵ جلد این مجموعه از چند روز پیش در غرفه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارایه شده بود اما به همت انتشارات کانون ۷ جلد دیگر این اثر فاخر نیز به نمایشگاه رسید.
این مجموعه در ۱۲ جلد داستان‌های شاهنامه‌ی حکیم ابوالقاسم فردوسی شاعر و حماسه‌سرای قرن چهارم را با نثری ساده و امروزی برای نوجوانان روایت می‌کند.
حضور نویسندگان، شاعران و تصویرگران مطرح عرصه‌ی ادبیات کودک ونوجوان و تصویرگران شاخص در بازآفرینی این اثر ارجمند ادبیات کهن ایران در کنار کیفیت چاپ با جلد سخت و در قطع رحلی بر ارزش‌های این مجموعه افزوده است.
 بر همین اساس پنج عنوان این مجموعه هفدهم اردیبهشت آماده عرضه شد و ۷ جلد آن با عنوان‌های "رستم و اسفندیار" نوشته مرجان فولادوند، "زال وسیمرغ" و "زال و رودابه" هر دو از مصطفی رحماندوست، "رویای گردآفرید" نوشته مینو کریم زاده، "سیاوش"، "هفت خوان و هفت رزم" کاری از زهره پریرخ و "خوان هشتم" نوشته محمود پور وهاب نیز در نهمین روز برپایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن عرضه محصولات فرهنگی کانون در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.
گفتنی است این مجموعه پس از پایان نمایشگاه نیز در فروشگاه‌های عرضه محصولات کانون در سراسر کشور به علاقه‌مندان عرضه خواهد شد.

این رویداد بزرگ فرهنگی کشور که از دهم اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران گشایش یافته روز ۲۱ اردیبهشت به کار خود پایان خواهد داد.