موذن دبیر جشنواره نمایش عروسکی؛ ملکی‌پور دبیر اجرایی جشنواره  فیلم کودکان برای کودکان

با صدور دو حکم جداگانه از سوی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حسین موذن به دبیری پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز کانون و طیب ملکی‌پور به سمت دبیر اجرایی هفتمین جشنواره فیلم کودکان برای کودکان منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمد باقر آدوسی معاون فرهنگی کانون در حکم انتصاب حسین موذن مدیر مرکز آفرینش‌های هنری و تئاتر کانون به سمت دبیر جشنواره نمایش عروسکی بر اهمیت برگزاری این رویداد هنری به جهت برخورداری از فعالیت‌های ترکیبی و تعاملی و گروهی در بروز و ظهور استعدادها و شکوفایی آن در فرآیند تربیتی و بر ضرورت استفاده از دیدگاه‌های صاحب‌نظران، کارشناسان، مربیان و مدیران برای  برنامه‌ریزی  مناسب جشنواره و نهادینه‌سازی رویکردهای تربیتی آن در مراکز فرهنگی، هنری کانون تاکید کرده است.
جشنواره‌های منطقه‌ای نمایش عروسکی کانون در تابستان امسال و در چهار منطقه به میزبانی استان‌های خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل و فارس و جشنواره کشوری شهریور در کرمانشاه برگزار می‌شود.
بر همین اساس طیب ملکی‌پور مدیر کل کانون استان قزوین نیز به عنوان دبیر اجرایی هفتمین جشنواره فیلم کودکان برای کودکان منصوب شده است.
ششمین دوره این جشنواره دوسالانه همراه با اولین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان برای کودکان سال 1390 در قزوین برگزار شد و اکنون معاون فرهنگی کانون با صدور این حکم بار دیگر این مسوولیت را بر عهده کانون این استان قرار داده است.
آدوسی در این حکم نیز بر اهمیت فعالیت‌های انیمیشن و فیلم‌سازی در بروز و ظهور استعدادهای کودکان و نوجوانان تاکید کرده و از ملکی‌پور خواسته است تا با هماهنگی کامل با مدیریت آفرینش های هنری و تئاتر کانون و استفاده از تمامی ظرفیت های استان قزوین، نسبت به تشکل کمیته های اجرایی، ارایه‌ی برنامه‌ها و زمان‌بندی ها لازم اقدام کند.
هفتمین دوره این جشنواره نیز امسال در قزوین برگزار می‌شود.