کرج برای برگزاری جشنواره ادبی، هنری "در باغ کودکی" آماده می‌شود

کار داوری آثار سومین دوره جشنواره ادبی، هنری «در باغ کودکی» رو به پایان است تا این رویداد روز 17 تیر در کرج برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مریم صباغ‌زاده ایرانی مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی کانون در نشست هم اندیشی برگزاری این جشنواره در استان البرز گفت: این جشنواره از سوی واحد امور بانوان کانون برای تمام همکاران کانونی در زمینه‌های ادبی و هنری برگزار می‌شود و امسال شاهد برگزاری سومین دوره این جشنواره خواهیم بود.
وی توضیح داد که بخش شعر و داستان جشنواره در سه دوره ثابت بوده اما امسال بخش انیمیشن نیز تنها رشته‌ی هنری جشنواره است که از سومین دوره به آن افزوده شده است.
صباغ‌زاده ادامه داد: در سال اول، این جشنواره، در شهر تبریز برگزار شد و درسال دوم تهران میزبان این جشنواره بود و امسال طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیرعامل کانون، قرار است استان البرز هم‌زمان با روز ملی ادبیات کودک میزبان این جشنواره باشد.
در ادامه جلسه صفی‌اله رمضانخانی مشاور مدیرعامل و مدیرکل کانون استان البرز با اشاره به ظرفیت‌های مناسب این استان و شهر کرج برای برگزاری رویداد‌های ملی، حمایت خود را از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی‌، هنری و ادبی اعلام کرد.
اعظم بزرگی دبیر اجرایی جشنواره نیز ضمن نمایش تصاویر جشنواره‌های قبل، به تبیین نحوه‌ی برگزاری برنامه‌ها و اجرای فعالیت‌ها برای برگزاری بهتر جشنواره پرداخت.
به گفته‌ی وی بیش از 730 اثر در بخش‌های سه‌گانه جشنواره داوری شده است.
در پایان این جلسه کارشناسان فرهنگی و ادبی و سایر همکاران استان البرز نظرات خود را بیان کردند و طرح اولیه تصویب و در زمینه فعالیت‌های اجرایی بحث و تبادل نظر شد .