انتشار پوستر اولین مسابقه‌ی عکاسی رضوی "جاده‌ی ولایت"

پوستر اولین مسابقه‌ی سراسری عکاسی رضوی "جاده‌ی ولایت" توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به گفته‌ی عبدالنبی شاکریان مدیر کل کانون خوزستان طراحی این پوستر در میان هنرمندان کانون استان به مسابقه گذاشته شد و در نهایت این پوستر با ویژگی‌های لازم برای نخستین مسابقه‌ی عکاسی رضوی «جاده‌ی ولایت» با طراحی «زهرا سید جلالی» مورد تایید قرار گرفت و برای استفاده مخاطبان، به مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور نیز ارسال شد.
شاکریان با بیان این که فراخوان این مسابقه نیز آماده شده و تغییرات نهایی در حال انجام است از انتشار این فراخوان به زودی خبر داد و بیان کرد: اولین مسابقه‌ی عکاسی رضوی «جاده‌ی ولایت» یکی از برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام هم‌زمان با برگزاری مراسم نمادین ورود کاروان امام رضا علیه‌السلام به ایران آغاز می‌شود.
علاقه‌مندان کودک و نوجوان 7 الی 17 سال می‌توانند با عکاسی از برگزاری و اجرای این آیین‌ها در سراسر کشور و مراسم ورود نمادین این کاروان که 14 شهریور 1392 در شلمچه برگزار خواهد شد، در این مسابقه شرکت کنند.